הורים וילדים

3 פעילויות קיץ מוגזמות ומוזרות שהציעה לנו הבינה המלאכותית – האם תעזו לנסות?

הבינה המלאכותית הציעה לי שלוש פעילויות יוצאות דופן לעשות עם הילדים בקיץ, הבעיה היחידה היא שהיא לא ממש מכירה את הילדים שלי וכנראה גם לא את האקלים הישראלי. הפעם יש לי מה להגיד על כל הצעה. תשובה על תשובה

אא

הקיץ והחופש הגדול נמצאים כאן רשמית. כחלק מהרצון לשמח את ילדיי בחודשים הקרובים, החלטתי לבקש מהבינה המלאכותית רעיונות יוצאי דופן לפעילויות קיץ. היא אכן לא אכזבה והציעה לי רעיונות מוזרים למדי, אם כי יש הורים שיחלקו עליי ויחשבו שהם רעיונות נהדרים. הנה שלוש הפעילויות שקיבלתי ממנה, בתוספת כמה מילים שלי בתגובה:

  1. "סדנת בישול בטבע" – תגידי, את רצינית?

זאת הפעילות הראשונה שהציעה לי "בינה": "במקום סתם לצאת לפיקניק בפארק, קחו את הילדים לסדנת בישול בטבע. הסדנה כוללת הכנת ארוחה מלאה מחומרים טבעיים וטריים, תוך שימוש בטכניקות בישול מסורתיות כמו אפייה במדורה או בישול באבן לוהטת. הילדים ילמדו להכין לחם פיתה, ירקות קלויים, ואף קינוחים טעימים כמו תפוחי עץ מקורמלים. מעבר להנאה שבבישול, הילדים יתחברו לטבע, ילמדו על מקורות המזון שלהם ויפתחו כישורים חדשים במטבח".

ואני אומרת: חם. ממש חם. מה עלה בדעתך המלאכותית שהצעת לי לבשל באמצע היער? באמת נראה לך שיש לי מושג מה זה "טכניקות בישול מסורתיות"? "בישול באבן לוהטת" בחום של 42 מעלות נשמע מהנה בערך כמו טיפול שורש בלי הרדמה. תענוג.

  1. חיפוש אוצרות מתחת למים

כנראה שהבינה המלאכותית איבדה את בינתה אם היא חושבת שיש ברשותי "מפות אוצר ומכשירים לגילוי מתכות". לא מאמינים? הנה מה שהיא הציעה לי כפעילות "מהנה" מספר 2, אני בטוחה שכולכם כבר מכינים את השנורקלים:

"צלילה ושנירקול הן פעילויות פופולריות, אך מה דעתכם על חיפוש אוצרות תת-ימיים? קחו את הילדים ליום חיפוש אוצרות במקומות מתוירים, כמו חופים עם היסטוריה עשירה של ספינות טבועות, (מה...מה?!) או אגמים עם סיפורים מרתקים. הצטיידו במפות אוצר, משקפות צלילה ומכשירים לגילוי מתכת, וצאו להרפתקה מרגשת. הילדים ירגישו כמו חוקרים אמיתיים, ותוכלו גם לשלב לימוד על ההיסטוריה המקומית ועל בעלי החיים הימיים שתפגשו בדרך".

טוב. על זה היתה אומרת המתבגרת בת ה-16 שלי: "מה שתגידי".

  1. "מחנה לילה בפארק לאומי" – סעיף שנשמע הגיוני כשלא מדובר בילדים העירוניים שלי.

טוב, זה באמת סעיף שאפשר לבצע. אני מכירה אפילו הורים מגניבים שעושים זאת! כל עוד לא מדובר בילדים שלי, שרואים בנמלים חיות אקזוטיות או מפלצות ענק (תלוי בגיל, כמובן) – זה אפשרי בהחלט. זה מה שהבינה המלאכותית מציעה, כשהיא מתארת - זה נשמע קסום כל כך:

"לילה מתחת לכוכבים הוא חוויה שלא תישכח במהרה, אך אם רוצים לשדרג את החוויה, כדאי לנסות מחנה לילה בפארק לאומי. בחרו פארק עם מגוון מסלולי הליכה, אגמים או נחלים, ופעילויות ייחודיות כמו צפייה בכוכבים באמצעות טלסקופים. הכינו עם הילדים את האוהלים, הקימו מדורה וספרו סיפורי הרפתקאות תחת שמי הקיץ. במהלך היום, השתתפו בפעילויות שמציע הפארק כמו טיולים מודרכים, צפייה בחיות בר, ואף השתתפות בסדנאות חינוכיות שמועברות על ידי מדריכי הפארק".

אכן, נשמע מהנה, יוצא דופן וקסום. לכולנו הרי יש את החברים הכיפיים שיוצאים עם הילדים ללינת שטח, קומזיץ, מדורה וגיטרה. זה נשמע חלום, וכנראה שעבורנו זה יישאר כך, כי בפעם האחרונה שבעלי לקח את הילדים לים (לים!!), אחד מהם חטף אלרגיה מהחול. עכשיו דמיינו לכם את ההנאה במסלול הליכה ולינה באוהל.

ובכל זאת, אני מסכימה שהקיץ הוא "זמן נפלא לחוויות חדשות ומרתקות עם הילדים". רק שסדנת בישול בטבע, חיפוש אוצרות תת-ימיים ומחנה לילה בפארק לאומי, הם לא בדיוק כוס התה שלי.

אמשיך לחפש רעיונות מקוריים, ובינתיים – מי כיבה את המזגן?!

 

מה דעתכם על הרעיונות שהציעה הבינה המלאכותית? כתבו לנו בתגובות.

תגיות:חופשת הקיץקיץנופשבינה מלאכותיתAI

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה