חדשות בארץ

"התברכתי בארבעה עוברים שרוצים לחיות": ילדה רביעייה למרות שהרופאים המליצו לדלל

שלי חכימי ילדה רביעייה ללא טיפולי פוריות. במהלך ההיריון, הרופאים המליצו לה לדלל עוברים: "מה שחיזק את קבלת האתגר הענק הזה היו אירועי 7 באוקטובר שבהם נרצחו כל כך הרבה אנשים, כולל תינוקות וילדים"

אא

שלי חכימי בת ה-34 ילדה אתמול (ראשון) רביעייה ללא הפריית מבחנה. האירוע המרגש קרה בחדר הניתוח של בית החולים בילינסון בפתח תקווה. לידת רביעייה נחשבת לנדירה, בסיכוי של אחת ל-720 אלף עד מיליון לידות, וברוב המקרים היא מתרחשת בעקבות טיפולי פוריות.

על פי הדיווח ב-ynet, חכימי עברה ניתוח קיסרי וילדה שני בנים ושתי בנות – בסדר הזה. היא הודתה לבורא עולם על כך שההיריון הנדיר הזה הסתיים בצורה טובה.

ד"ר כנרת טננבאום גביש, רופאה בכירה במחלקת אם ועובר בבילינסון ומנהלת מרפאת תאומים: "עד לרגע הניתוח שבמהלכו שלפתי ולד אחר ולד, שהתפתחו כל אחד בשק היריון נפרד, ראיתי אותם רק דרך מעקבי האולטרסאונד הרבים שביצעתי במהלך ההיריון. פתאום ראיתי אותם בלייב, תקינים ובריאים וזה כל כך מרגש", אמרה.

שלי ובעלה ישראל הם הורים לילדה בת שבע ולילד בן ארבע. כשהתבשרו על ההיריון מרובה העוברים, הם הוכו בתדהמה. ישראל: "הצטרפתי לאשתי לבדיקת רופא הנשים בקהילה שעבר עם מתמר האולטרסאונד על הבטן ושיתף באדישות: 'הנה שק היריון, ועוד אחד ועוד אחד ועוד אחד'. הייתי קרוב לעילפון, וזו לא מליצה. אלא פיזית, ממש. הבשורה נחתה עלינו באופן הכי מפתיע. מה, עכשיו רביעייה?".

לאחר הבדיקה, הרופא הפנה את הזוג לבצע דילול עוברים, אך השניים דחו את ההחלטה לעשות זאת משבוע לשבוע. שלי סיפרה על הרגע שבו החליטה להשאיר את כל הארבעה: "בבדיקת האולטרסאונד האחרונה שעברתי כבר שמענו שבכל הארבעה פועם דופק. אמרתי לעצמי שהתברכתי בארבעה עוברים שרוצים לחיות, אז מי אני שאחליט לא לאפשר להם? ומה שעוד חיזק את קבלת האתגר הענק הזה שלקחנו על עצמנו היו אירועי 7 באוקטובר שבהם נרצחו כל כך הרבה אנשים, כולל תינוקות וילדים. אז חשבתי שאולי אני הכלי להביא ילדים לעולם".

תגיות:היריוןרביעייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה