חדשות בארץ

חיסול כפול בסוריה: מקורב לנסראללה ובכיר במשמרות המהפכה

ארגון הטרור אישר את דבר מותו של יאסר קרנבש, מי שהיה ממאבטחיו העיקריים של מנהיג חיזבאללה, וכיום המקשר בין הארגון לבין האיראניים בסוריה. החיסול בוצע ליד דמשק

אילוסטרציה (צילום: Ofer Zidon/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Ofer Zidon/Flash90)
אא

חיזבאללה אישר אחר הצהריים (שלישי) כי בתקיפה המיוחסת לישראל, חוסל בכביש ביירות - דמשק, לא הרחק מהבירה הסורית, יאסר קרנבש. הוא שימש כמקשר בין חיזבאללה לאיראניים בסוריה, ובעברו היה אחד ממאבטחיו הראשיים של מנהיג החיזבאללה, חסן נסראללה. קרנבש שימש כיום כאחד מראשי היחידה שאחראית על הברחות האמל"ח מסוריה לחיזבאללה בלבנון.

בנוסף, המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם דיווח כי בתקיפה על הרכב בו נסע קרנבש, באמצעות כטב"ם, חוסל גם עלי אכבר סוהאני, מפקד בכיר במשמרות המהפכה. על פי הדיווח הרכב נשא לוחית זיהוי לבנונית. התקשורת האיראנית הכחישה כי סוהאני נפגע.

לפי רשת אל-חדת הלבנונית, באזור שבו הותקף הרכב בסוריה - ליד הבירה דמשק - פרוסים כוחות "משמר הרפובליקה" והדיוויזיה הרביעית של הצבא הסורי. בנוסף נכתב כי לפני התקיפה נצפו כטב"מים שחגים באזור.

כזכור, במהלך הלילה דווח בסוריה כי ישראל תקפה יעדים של המיליציות הפרו-איראניות, ובהם מערכת הגנה אווירית, באזור העיר באניאס ובלטקיה. ברשת הטלוויזיה הסעודית "אל-ערביה" מסרו כי ספינות איראניות מגיעות באופן שוטף לנמל שבבאניאס.

תגיות:משמרות המהפכהחיזבאללהחיסול בסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה