חדשות בארץ

2 הרוגים מפגיעת רקטה בגולן

השניים, הורים לשלושה ילדים, נהרגו כתוצאה מפגיעה ישירה ברכב בו נסעו בצומת נפח. מספר שריפות פרצו במרחבים בהם נפלו הטילים, ששוגרו מדרום לבנון

הרכב שנפגע (צילום: דוברות כיבוי אש צפון)הרכב שנפגע (צילום: דוברות כיבוי אש צפון)
אא

שני ישראלים, בעל ואישה, הורים לשלושה ותושבי יישוב בגולן, נהרגו הערב (שלישי) מפגיעה ישירה של רקטה ששוגרה מדרום לבנון לעבר הגולן. מבדיקה ראשונית עולה כי השניים נסעו ברכב בצומת נפח, ועצרו בצד הדרך לשמע האזעקות. הרקטה פגעה ישירות ברכב וגרמה לשריפה.

הפאראמדיקים של מד"א אביב עטר וטארק הייב סיפרו: "מייד לאחר האזעקות קיבלנו דיווח על 2 נפגעים ויצאנו למקום. הגענו לשטח והמראה היה קשה. ראינו רכב שספג פגיעה ישירה ובחלקו הקידמי גבר ואישה מחוסרי הכרה שנפגעו אנושות. תוך הטיפול הרפואי נשמעו אזעקות נוספות ורצנו להתמגן וטיפלנו בארוע תחת האזעקות. כוחות של הצבא סייעו לנו במקום. מדובר בארוע קשה מאוד".

כוחות ההצלה ורפואה החלו בביצוע פעולות החייאה בשני הנפגעים, אולם נאלצו לקבוע את מותם בזירה.

מצה"ל נמסר כי מחבלי חיזבאללה שיגרו מטח של כ-40 טילי גראד ורקטות לעבר מספר יישובים בגולן. דוברות הכבאות וההצלה במחוז צפון עדכנה כי חולצו 2 הלכודים מהרכב הבוער ובמקביל 7 צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן הוזעקו למוקדי שריפה במרחב רמת הגולן. הצוותים מטפלים בשמונה מוקדי שריפות בשטחים פתוחים, כתוצאה מנפילות.

המועצה האזורית גולן הודיעה לתושבים כי כביש 91 מצומת נפח לצומת השריון סגור לתנועה לשני הכיוונים בשל נפילות באזור. יש לנסוע בדרכים חלופיות. כמו כן נמסר כי "בהתאם להנחיות הצבא כלל התושבים בצפון הגולן מקו קדמ"צ צפונה מתבקשים להישאר בקרבת מרחבים מוגנים ולהימנע מהתקהלויות עד הודעה חדשה".

תגיות:גולןפצועים מרקטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה