חם ברשת

עידן עמדי על פציעתו בעזה: "מזכיר לעצמי שהכל זה נס"

הזמר העלה סרטון ובו דיבר על הרגעים שחווה אחרי פציעתו: " אין דבר שהוא מובן מאליו בחיים האלה"

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

הזמר עידן עמדי, שנפצע במהלך המלחמה כששירת במילואים ברצועת עזה, פרסם תיעוד שלו מהימים בהם שהה פצוע בבית החולים. בסרטון שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, הוא נראה כמי שצועד את צעדיו הראשונים בבית החולים, כשהוא מלווה בבני משפחתו.

"אין דבר שהוא מובן מאליו בחיים האלה", כתב עמדי. "למדנו את זה כולנו על בשרנו בשנה האחרונה. הארץ הזו, האנשים בה, תחושת הביטחון, רגעים לבנים, זריחה, שקיעה, התרגשות של אמא מהליכה פשוטה של כמה מטרים של הבן שלה בן ה-35. אין מובן מאליו. הכל עולם ומלואו. חצי שנה עברה ואני צופה בסרטונים הבודדים מבית החולים אחת לכמה ימים, להזכיר לעצמי שהכל זה נס. לחזור לנגן, לראות כדורגל עם חברים, לקחת את הילדה לחוג, שחייה, לצחוק, לבכות, להתגעגע. לכל מי שכבר לא פה. אין מובן מאליו בחיים האלה. גם אם לפעמים אני שוכח".

עמדי שיתף בחודש שעבר כי כשהגיע לבית החולים, לאחר שנפצע בעזה, הוא היה בלתי ניתן לזיהוי. הוא שיתף תמונה מצמררת שצילם מבית החולים, בו קשה מאוד לזהות אותו. "מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה", כתב. "הגעתי בלתי ניתן לזיהוי, על התג שלי היה כתוב אלמוני בן 22. אחד הרופאים בבית החולים קורא לי '360', הוא אומר שיש נטייה לאנשים לחשוב שאם עשית סיבוב של 360 מעלות אז אתה שוב נמצא בנקודת ההתחלה. אבל אצל פצועי קרב הסיפור קצת אחר, הטיול הזה בזוויות החדות, השטוחות והקהות של החיים, של מלחמה, משנה אותך, מעצב אותך ודרכו אתה נולד מחדש".

תגיות:מלחמהעידן עמדי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה