סלבס בהתחזקות

קורין גדעון: "בבית הספר חשבתי שלפתוח ברז זה חילול שבת, זו בורות"

אושיית הרשת סיפרה: "חבל לי שבבית הספר לא לימדו אותי דברים שקשורים לדת. זה הפסד שלי, בסוף זו הדת שלי, העם שלי"

אא

המנחה ואושיית הרשת, קורין גדעון, נשואה לחילי סורוצקין שמגיע מבית חרדי ושומר שבת, ונוהגת להתבטא לא מעט בנושא. בראיון למגזין מאקו היא סיפרה על השילוב ביניהם, והסבירה כי שינתה גישה בכל הנוגע ליהדות.

"הלוואי שיקרה לעם מה שקרה לנו במשפחה, השינוי שאני עברתי משנאת דת וחרדים למקום שבו אני היום. הייתי מאלה שיכולים להעיר לחרדים ברחוב, יכולתי להגיד להם 'יכול להיות לכם יפה במדים', אבל בסופו של דבר כשמכירים פתאום הסטיגמות יורדות ומבינים שאנחנו בני אדם ושלא הכל שחור או לבן", אמרה.

גדעון מספרת כי הבית שבנו מתאפיין בשמירת כשרות. היא איננה שומרת שבת באופן מלא כמו בעלה, אבל משתדלת מאוד. "בית כנסת בשבת, קידוש. נכון, אני לא שומרת שבת, אבל בהחלט מתנהלת שונה בשבת". היא סיפרה כי היא לא נוסעת ולא הולכת לאירועים: "אני יותר מכבדת, אני לא מעלה תוכן בשבתות, אני פחות עם הטלפון. מה שהכי חזק ביני ובין חילי הוא שאף אחד מאיתנו מעולם לא ציפה מהשני שישתנה עבורו. לי חבל שבבית הספר לא לימדו אותי דברים שקשורים לדת. בעיניי זה הפסד שלי שחשבתי שלפתוח ברז זה חילול שבת, זו בורות. בסופו של דבר זו הדת שלי, זה העם שלי".

"באתי משנאת חרדים", כתבה גדעון בפוסט שפרסמה עוד לפני הראיון. "גדלתי בחברה הכי פלורליסטית, אבל בתכל'ס לא באמת הכרתי את האחר. אני לא שופטת כי אני יודעת, אני מבינה מאיזה מקום זה בא. נכנס אליי טכנאי מזגנים, וזה שהוא דתי גורם לאנשים להעיר לו הערות ולקרוא לו 'פרזיט' ולהגיד לו 'מה אתה בא עם הציצית הזאת?'. אלה דברים שהוא סיפר לי. ונכון, אף צד לא חף מבעיות".

תגיות:התחזקותקורין גדעון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה