חדשות בארץ

החלל ה-681: רס"ל טל להט הי"ד נפל בקרב באזור מסדרון נצרים

הותר לפרסום כי רס"ל טל להט הי"ד, בן 21 מכפר סבא, לוחם ביחידת מגלן בעוצבת הקומנדו, נפל בקרב במרכז רצועת עזה

רס"ל טל להט הי"ד (צילום: דובר צה"ל)רס"ל טל להט הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

רס"ל טל להט הי"ד, בן 21, מכפר סבא, לוחם ביחידת מגלן, עוצבת הקומנדו, נפל אתמול (שלישי) בקרב במרכז רצועת עזה באזור מסדרון נצרים - כך הותר הבוקר לפרסום.

הלווייתו של להט תיערך היום בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. מתחילת המלחמה נפלו 681 חיילים, מהם 325 במהלך התמרון הקרקעי ברצועה.

עיריית כפר סבא ספדה ללוחם שנפל: "טל, בנם של רן ורונית ואח ליונתן, בוגר בית הספר גורדון, חטיבת שז"ר ותיכון רבין בעיר, היה צעיר חייכן, חברותי, ונלחם באומץ ובעוז למען הגנת המולדת תוך חירוף נפשו".

ראש העיר רפי סער אמר: "הבוקר הזה נפתח בבשורה קשה ומצערת, עם דבר נפילתו של רס"ל טל להט. אני מביע את תנחומיי ומחבק את המשפחה. עיריית כפר סבא מלווה ותומכת בבני המשפחה בשעתם הקשה".

העיתונאי אמיר תיבון ותושב נחל עוז ספד: "טל להט ז"ל, לוחם מגלן שנפל הלילה בקרב בעזה, היה אצלנו בנחל עוז ב-7/10. הצוות שלו הגיע לשכונה שלי והוציא אותנו מתוך הממ"דים אחרי שעות ארוכות של סכנת מוות, ונשאר איתנו עד הפינוי המאורגן של היישוב בשעות הלילה. נזכור תמיד".

בתוך כך, הלילה עדכן דובר צה"ל כי מטוס קרב תקף אמש באמצעות חימוש מדויק מחבל מהזרוע הצבאית של חמאס אשר השתתף, בין היתר, בטבח הרצחני שביצע חמאס בעוטף עזה. הסהר האדום הפלסטיני טען כי עשרות אזרחים נהרגו ונפצעו בתקיפה הישראלית, שלפי הטענות פגעה באוהלים של עקורים סמוך לבית הספר.

תגיות:לוחםטל להט הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה