חדשות בארץ

עומס החום קיצוני, אבל בשבוע הבא – יכול להיות שנראה טפטופים

מזג האוויר מגיע לשיא בחמישי ובשישי, אבל בשבת תורגש הקלה ובראשון ייתכן גשם קל. הטמפרטורות בבקעה ובדרום יגיעו עד 43 מעלות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מזג האוויר ממשיך להיות חם מהרגיל. הטמפרטורות עולות ואנחנו לקראת סיומו של שבוע עם גל חום קיצוני יותר. על פי התחזית, שיא החום יורגש מחר (חמישי) וגם בשישי, עם עומס חום כבד-קיצוני במרבית אזורי הארץ.

בפנים הארץ ובהרים, הטמפרטורות יהיו עד 35 מעלות. בבקעה ובדרום הן יגיעו עד 43 מעלות. הטמפרטורות יירדו בשבת, אבל ההפתעה מגיעה לגבי מזג האוויר בתחילת השבוע, אז יש סיכוי לטפטופים. עדיין, לא מדובר בגשם או במזג אוויר חורפי, אלא בסיכוי לגשם קל בלבד. הטמפרטורות יישארו גבוהות ברוב אזורי הארץ והטפטופים יהיו נקודתיים.

הלילה החמים והלח מלווה אותנו לאורך הבוקר. לפי החזאית אילנית אדלר, הטמפרטורות נעות סביב 24–31 בנהריה, 24–31 מעלות בחיפה, 22–33 מעלות בצפת, 22–32 מעלות באריאל, 25–32 מעלות בתל אביב וברחובות, 22–33 מעלות בירושלים, 28–40 מעלות בים המלח, 24–38 מעלות בבאר שבע ו-30–41 מעלות באילת.

החל ממחר, הטמפרטורות יעלו. חמישי ושישי יהיו, ללא ספק, הימים החמים ביותר של השבוע. על רקע החום הכבד, משרד הבריאות הודיע כי הוא קורא לאוכלוסיית הקשישים, הילדים, החולים והנשים הרות להימנע מחשיפה לשמש וממאמץ גופני שאינו הכרחי. משרד הבריאות קרא לנהגים לעצור להתרעננות ולאלה שעובדים בחוץ – לחבוש כובע, בגדים בהירים ונוחים והקפדה על מריחת קרם הגנה ושתיית מים מרובה.

במשרד הבריאות עדכנו כי יש חובת להצטייד במי שתיה רזרביים, וכדאי לקחת גם משקפי שמש. עוד נכתב בהמלצה, כי יש לגלות ערנות למצבים של פגיעת חום ולפנות במקרה כזה מיידית למוקד החירום של מד"א. כמו כן, יש להקפיד ולהישמע להנחיות נציב כיבוי אש בנושא הדלקת מדורות.

תגיות:חוםתחזית מזג אוויר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה