חדשות בארץ

התפתחות משמעותית בלחימה: צה"ל קרא לכל תושבי העיר עזה להתפנות

שלשום החלו כוחות צה"ל לתקוף בשכונות בעיר עזה, בהן לא בוצעו פעולות מאז חודש דצמבר. היום הפעולה התרחבה. שר הביטחון: "חיסלנו או פצענו 60 אחוז ממחבלי חמאס"

פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל פיזר היום (רביעי) כרוזים בכל העיר עזה וקרא לאוכלוסייה המקומית, המוערכת בכמאתיים אלף בני אדם, להתפנות במהירות מהעיר.

בכרוזים התבקשו התושבים לעזוב מיד דרך "הנקז" לכיוון מחנות המרכז ודיר אל בלאח ונכתב בהם: "תתפנו, העיר תהיה אזור לחימה מסוכן לכל מי שנמצא בעיר עזה. מעברים בטוחים מאפשרים לכם לעבור במהירות וללא בדיקה מהעיר עזה למקלטים".

בחדשות 12 דווח כי מדובר בהתפתחות משמעותית בלחימה, מאחר ובימים האחרונים כוחות צה"ל פעלו נקודתית במספר שכונות בפאתי העיר. כעת הלחימה מתרחבת לכלל המרחב. לצד מידע מודיעיני על התחזקות חמאס והמצאות מחבלים רבים בעיר עזה, נראה כי הפעולה היא חלק מניסיון להפעיל לחץ "כבד" על הנהגת החמאס, כדי שתסכים להצעה לשחרור חטופים.

גלנט: "חיסלנו או פצענו 60 אחוז ממחבלי החמאס"

שר הביטחון יואב גלנט ענה היום על שאלה של ח"כ אוהד טל (הציונות הדתית) בנושא "חיבור חשמל ישראלי לעזה", ואמר במליאת הכנסת: "חיסלנו או פצענו 60 אחוז ממחבלי החמאס. פירקנו את 24 הגדודים או את רובם המכריע. השבנו מחצית מהחטופים ואנו נחושים להשיב את השאר. מערכת הביטחון נחושה להשיג את מטרות המלחמה ולהשלים אותן. כדי שנוכל לעשות את הדברים האלו מן הראוי שנשמר לעצמנו גם את 'המאפשרים' בשדה הקרב".

גלנט הוסיף כי "מערכת הביטחון כולה נחושה למצות את הדין עם כל אחד ואחד שפעל נגד אזרחי ישראל, בין אם מדובר במחבל מוצהר או באזרח שהשתתף בפעילות הרצח המתועבת הזו. יש רק שתי אפשרויות לאנשים האלה - בית הכלא או בית הקברות. לא מדובר פה על קרב או מלחמה - מדובר פה על השפל האנושי הגרוע ביותר - הפעולה של חיות האדם האלו, ואנו נמצה עימם את הדין".

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה