חדשות יהדות

נפצע קשה מטיל חיזבאללה וחושף: "זה מה שהציל את חיי ברגעי האימה"

הסיפור המדהים של שגיא: איך שתי המצוות שהחל לקיים לאחרונה הצילו את חייו מטיל חיזבאללה, שנפל בסמוך אליו

רסיסי רקטה, ארכיון (צילום: Flash90)רסיסי רקטה, ארכיון (צילום: Flash90)
אא

שגיא עברי נפצע קשה מהטיל שנפל השבוע בכפר זיתים, כאשר רסיסים פגעו בגבו ובידיו. הוא מאושפז בבית החולים בטבריה, ואמש (שלישי) זכה בביקורו של המקובל הרב דב קוק.

שגיא סיפר לרב על הפציעה הקשה שחווה, כאשר בשל ההדף הנורא של הטיל שנפל בסמוך אליו, הוא נזרק 8 מטר באוויר, ומיד כשנחת על הקרקע עם חבלות קשות, התחיל למלמל את פרק ק' בתהילים: "מזמור לתודה הריעו לה’ כל הארץ".

עוד הוסיף הפצוע ואמר: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות שכבוד הרב נמצא כאן לידי, ולומר לכל עם ישראל – אני שומר שבת כבר 4-5 חודשים בשלימות, לא מעשן לא כלום ואני אומר לכם, זה לא שאתם שומרים את השבת, היא שומרת עליכם, אין קושי בשמירת השבת, כולה עונג… אנשים צריכים להבין את זה, ולדעת שאם הם ישמרו את השבת יהיה להם רק טוב".

שגיא אמר לרב כי הוא מקפיד על הנחת תפילין מדי יום, אך ביום הפיגוע דחה את העניין. "אני ברוך ה’ מניח תפלין בכל יום. באותו יום קמתי מוקדם וראיתי שחשוך, אז דחיתי את הנחת התפלין, וכך נמשך הענין, ופתאום בשעה 10:00 קרה הדבר הנורא הזה. אמרתי לאמא שלי: 'זה תזכורת מבורא עולם שהיד הזאת עדיין לא הניחה תפלין, אין לדחות את המצווה'".

הרב התפעל מדיבוריו של שגיא, בירכו בברכת רפואה שלמה, והוסיף את ברכת כהנים: "יברכך ה' וישמרך, יאר ה' פניו אליך ויחונך. ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום".

הרב זמיר כהן - תגליות מרגשות על עוצמת התפילין:

תגיות:חיזבאללהשבתרקטהנסתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה