חדשות בארץ

צה"ל תקף מטרות של צבא סוריה, חומרים להכנת מטענים נתפסו ביו"ש

דובר צה"ל אישר כי בוצע ירי טנקים וארטילריה לעבר תשתיות של צבא סוריה. הרקע: הפרה של הסכם הפרדתה כוחות. שקים עם חומרי דישון להכנת מטענים נתפסו אצל פלסטינים

טנק ברמת הגולן (צילום: Michael GiladiFlash90)טנק ברמת הגולן (צילום: Michael GiladiFlash90)
אא

דובר צה"ל אישר אחר הצהריים (רביעי) כי צה"ל תקף תשתיות של צבא סוריה שחרגו מהסכם הפרדת הכוחות במרחב רמת הגולן. המדובר בהסכם בין ישראל לסוריה שנחתם בשנת 1974, שקבע את גבולות "מרחב החיץ". על פי צה"ל, "רואים בצבא סוריה אחראי לכל אשר קורה בשטחו ולא יאפשר ניסיונות להפרת הסכם ההפרדה".

בנוסף, הצבא עדכן כי זוהה שיגור של נ"ט לעבר היישוב אביבים וזוהתה פגיעה במבנה. לא דווח על נפגעים. כמו כן, זוהו כ-30 שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר מרחב זעורה, אין נפגעים.

חומרים להכנת מטענים נתפסו ביו"ש

כוחות צה"ל, מג"ב, המנהל אזרחי ושב"כ, תפסו מעל 150 שקים של חומרים להכנת מטענים, בהם אשלגן כלורי, ברחבי פיקוד המרכז. הכוחות עצרו שישה בעלי חנויות שמכרו את החומרים, והעבירו אותם להמשך חקירת כוחות הביטחון.

בנוסף, הכוחות עצרו חמישה מבוקשים בחוסאן ובעיזריה שבעציון ועצרו מבוקש נוסף בעוריף שבשומרון. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-4,150 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים. כ-1,750 מהם משויכים לחמאס.

תגיות:תקיפה בסוריהסיכול טרור ביו"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה