חם ברשת

יוסף חדאד במסר למוחמד דף: "הגענו לאשתך, נגיע גם אליך"

פעיל ההסברה העלה סרטון ויראלי עם תעודת הזהות של אשת מפקד הזרוע הצבאי של חמאס, ואמר: "תבין את זה טוב: כל מחבל, מקטן ועד גדול, סופו בגיהנום"

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

פעיל ההסברה יוסף חדאד מפרסם סרטון חדש בו הוא פונה למוחמד דף, מפקד הזרוע הצבאי של חמאס ומי שנחשב לטרוריסט המבוקש ביותר על ידי צה"ל, אחרי יחיא סינוואר. הסרטון הזה היה חריג במהותו: חדאד החזיק את תעודת הזהות של אשתו של דף, והבטיח כי בקרוב צה"ל ישים את ידו עליו.

"מוחמד דף, כרגע אתה מתחבא כמו עכבר, בדיוק כמו כל חמאסניק עלוב ופחדן שנמצא במנהרות, עולה ויורד, עולה ויוריד, כמו עכבר", אמר לו חדאד. "אבל כמו שהגענו לאשתך, יא מוחמד דף, אנחנו נגיע גם אליך". הוא הוסיף ואמר לסיום כי "תבין את זה טוב מאוד: כל מחבל, מקטן ועד גדול, סופו בגיהנום".

הסרטון של חדאד עורר עניין רב, כמו למשל כיצד הוא הגיע לתעודת הזהות שנתפסה על ידי צה"ל. רבים כתבו לו כי הוא "גיבור".

זאת לא הפעם הראשונה השבוע שחדאד שולח מסר למפקדי חמאס. בתחילת השבוע העלה סטורי עם מסר ליחיא סינוואר, מוחמד דף ואבו עוביידה, על רקע תמונה שלו מסיור בשטח הלחימה, עם שני קציני צה"ל.

בסטורי שהעלה הוסיף: "אנחנו עוד נגיע לכל עכבר פחדן של חמאס שמתחבא כבר 9 חודשים מתחת לאדמה. יחיא סינוואר, מוחמד דף ואבו עוביידה - נגיע לכל אחד מכם, יא בני עוולה עלובים".

לאחרונה נפרד חדאד בכאב מקצין ההנדסה הדרוזי ג'לאא איברהים, תושב הכפר סאג'ור בן ה-25, שנפל בעזה. הוא העלה את תמונתו של החייל וכתב: "עוד חלל צה"ל במלחמה, שוב אבידה של לוחם מהעדה הדרוזית. קצין ההנדסה ג'לאא איברהים, תושב הכפר סאג'ור בן ה-25, נפל הבוקר בעזה. ג'לאא מגיע ממשפחה של לוחמים וקצינים רבים, גם שלושת אחיו קצינים בצבא וסבא שלו נפל בשירותו הצבאי. כמה כאב על האובדן, גיבור ישראל שנפל למעננו. יהי זכרו ברוך".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מוחמד דףיוסף חדאד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה