חדשות בארץ

תקיפה ממוקדת: חוסל ראש מחלקת המבצעים של חמאס במרכז הרצועה

חסן אבו כויכ, איש מנגנוני הביטחון של ארגון הטרור, חוסל באמצעות כלי טיס. בנוסף, חוסל ראש צוות במודיעין הצבאי של חמאס. תקיפות רחבות בדרום לבנון

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל אישר היום (חמישי) כי בהכוונת שב"כ, חוסלו ברצועה מחבל במנגנון ביטחון הפנים של חמאס וכן פעיל נוסף במודיעין של ארגון הטרור.

המחבל חסן אבו כויכ, ראש מחלקת המבצעים הביטחוניים במחנות המרכז, במנגנון ביטחון הפנים של חמאס, חוסל בתקיפה באמצעות כלי טיס. אבו כויכ היה פעיל צבאי ופעיל בוועדת החירום התנועתית, אשר הוביל מתווי טרור רבים נגד מדינת ישראל. בנוסף, חוסל המחבל נאצר מהנא, ראש צוות במודיעין הצבאי של חמאס.

יורטו שיגורים לעוטף

ארגוני הטרור שיגרו הבוקר מספר רקטות לעבר יישובים בעוטף. מערכת ההגנה האווירית יירטה חמישה שיגורים. לא דווח על נפגעים. הירי בוצע ממרחב רפיח וצה"ל הצליח לאתר את מקור השיגור. כלי טיס תקף וחיסל את המחבלים שביצעו את השיגורים.

לוחמי חטיבת הקומנדו פעלו במטה אונר"א שבמרכז הרצועה. ביממה האחרונה הלוחמים איתרו אמצעי לחימה, בהם רחפני נפץ, מטענים, רימונים, רובי צלפים, פצצות מרגמה, רקטות, מטולי RPG ועוד. במקביל לכך, הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף את מתחם הלחימה שבמרחב, ממנו מחבלים ביצעו ירי לעבר הכוחות.

(צילום: דובר צה"ל)

במרחב רפיח, ביממה האחרונה, הלוחמים בשיתוף חיל האוויר חיסלו עשרות מחבלים. לוחמי חטיבת הנח״ל השמידו מספר תשתיות ממולכדות ופירים תת קרקעיים. בפשיטות על תשתיות טרור במרחב תל סולטאן, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 איתרו פירים תת קרקעיים, מטולי RPG ואמצעי לחימה נוספים.

מטח משולב לעבר יישובי הצפון, צה"ל תקף בדרום לבנון

חיזבאללה ביצע הבוקר מספר שיגורים לעבר יישובי הצפון ולפני הצהריים אף בוצעה תקיפה משולבת של כטב"מים לצד רקטות, לעבר הגליל המערבי. צה"ל הגיב בירי לעבר מקורות השיגור בדרום לבנון.

בנוסף, הלילה תקפו מטוסי חיל האוויר חמישה מרחבים שונים בדרום לבנון. באחת התקיפות, במרחב עייתא א-שעב, הושמד המשגר ממנו בוצע הירי לשתולה אתמול. יש לציין כי בגולן נפצעה חיילת באורח קל מהתפוצצות כטב"ם נפץ ששוגר מדרום לבנון.

על פי צה"ל, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מספר אתרים צבאיים במרחבים רב א-תלתין ואל עדייסא. במקביל, הותקפה עמדת תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב רמיה, לצד תשתית צבאית בשימוש הארגון במרחב אל-חיאם.

תגיות:עזהחיסול ממוקדתקיפה בלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה