בריאות ותזונה

האיש הזה שתה 5 כוסות דיאט קולה ביום – זה מה שקרה לו

עיתונאי וולשי ערך ניסוי כדי להוכיח לעולם שדיאט קולה זה בריא, אבל התוצאות הפתיעו אפילו את מי שהיה מכור למשקה התוסס – הוא ירד במשקל והרגיש "בריא יותר"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עיתונאי וולשי בשם פול טרנר שתה עד לאחרונה 5 כוסות דיאט קולה ביום. על מנת להוכיח שהתוצאה אינה מזיקה, הוא הפסיק לשתות מהמשקה הפופולרי כדי להוכיח לכולם שאין כל השפעה על חייו – אבל התוצאות הפתיעו אותו.

טרנר סיפר שבתוך חודש אחד הוא שם לב כיצד הגוף שלו משתנה לטובה. לאחר זמן קצר, הוא הודיע שלא ימשיך לשתות עוד מהמשקה הזה.

מאז שהפסיק לצרוך דיאט קולה, כך טוען טרנר, הוא ירד במשקל, צמצם את ההיקפים ומרגיש מלא אנרגיה, זאת למרות העובדה שמדובר במשקה ללא קלוריות וללא סוכר. הוא סיפר כי הוא צמחוני, ולא צורך תה או קפה, ולכן צרך יותר דיאט קולה.

"הייתי שותה את כוס הקולה הראשונה שלי בארוחת הצהריים, עוד אחת אחר הצהריים, לפעמים עוד אחת באחר הצהריים המאוחרות אם הרגשתי צמא, אחר כך עוד אחת עם ארוחת הערב - ואחרונה בסביבות השעה תשע וחצי בערב", הוא מספר. לדבריו, היה לו חדר מלא בארגזים של המשקה.

מתברר כי במהלך השנים חבריו העירו לו על צריכה מופרזת של המשקה, אך טרנר לא הקשיב. הוא היה מכור וטען כי אין קלוריות בדיאט קולה. "אין שום הוכחה חותכת שזה גרוע יותר מכל משקה או אוכל מעובד אחר", הוסיף.

כאשר בחר לשתות מים במקום, הוא סיפר כי הפסיק לצרוך מהמשקה התוסס. הוא התחיל את הניסוי במשקל 92 קילו ורוחב מותניים של 104 ס"מ. ביום השני הוא טען כי הוא מרגיש עצבני, עם כאבי ראש חזקים, אך בשלישי, כך סיפר, היה מדובר בשיפור עצום, והחל מהיום הרביעי הוא לא חש צורך לחזור ולשתות דיאט קולה.

ביום השמיני לניסוי, טרנר ירד מתחת ל-90 קילו וקו המותניים שלו הצטמצם בהדרגה ב-5.5 ס"מ. "חלק ממני קיווה שלא יהיה שום שינוי", הוא הודה. "אני מעריץ גדול של דיאט קולה, אבל המסע הזה היה משתלם".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:בריאותקולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה