חדשות בארץ

המילים האחרונות: זו ההודעה ששלח ניר ברנס הי"ד לבנו הבכור, דקות ספורות לפני האסון

ההודעה האחרונה שנשלחה רגע לפני האסון הכבד: ניר ברנס הי"ד שלח לבנו מתן מסר של אהבה ודאגה

(צילום: אייל מרגולין / פלאש 90)(צילום: אייל מרגולין / פלאש 90)
אא

מתן ברנס, בנם של נועה וניר ברנס הי"ד, שנהרגו מפגיעת רקטה במטח ששיגר חיזבאללה ביום שלישי, שוחח עם הוריו זמן קצר לפני האסון.

בשעה 16:54 כתב ניר לבנו: "יפה שלי, איך הולך לך מלך?". 10 דקות מאוחר יותר השיב מתן: "טיל".

חצי שעה לאחר מכן שלח ניר את ההודעה האחרונה לבנו: "מגניב חמוד שלי איזה כיף, כל הכבוד. קנינו לך כמה דברים לדירה. כשתחזור בעזרת השם, תעבור תיקח מאמא".

זמן קצר לאחר מכן החל המטח של חיזבאללה לעבר הגולן, ממנו נהרגו בני הזוג ברנס הי"ד, כשהם מותירים אחריהם 3 ילדים.

מתן, בנם הבכור של הזוג, ספד להם בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו: "אין לי מילים לתאר כמה אני כאוב ומבולבל. אני מרגיש שלא סיפרו לי מספיק. אני לא יכול להאמין לזה. תודה לכם אמא ואבא על החיים הכי טובים שיש. לימדתם אותי כל כך הרבה דברים שהיום אני חזק מהם. אני יודע שאתם גאים בי שם למעלה ובטוח שאתם יושבים ואומרים 'וואו, איזה משפחה יש לנו'. ורציתי לומר סליחה אם פגעתי בכם. אתם האוויר לנשימה שלי, אנשים טהורים בגוף ובנפש. אנשים טובים שתמיד עזרו לכולם. אנשים מצחיקים שכל דקה איתם זה שמחה וצחוק. מתגעגע לבדיחות הפרטיות שלנו ותמיד אני יזכור - ברנס זה מותג. במילה אחת - תודה".

במהלך ההלויה ספד מתן להוריו: "לא מאמין שאני צריך לקבור את ההורים שלי. הם היו המתנה הכי גדולה של החיים שלי, אנחנו המשפחה הכי מאוחדת ושמחה שיש. אבא שלי היה בנאדם כלכך טוב, דואג לכולם, איזה גבר - דמות להערצה. אמא שלי, אני לא מתבייש להגיד שאני ילד של אמא. כמה שרבנו, אמרת תמיד שזה כי אנחנו דומים כל כך. לאחים שלי - אני איתכם לנצח. לא משנה מה. מי שיפגע בכם אפגע בו פעמיים".

לפני הלוויית הוריו בנתניה נעמד מתן ומסר הצהרה לתקשורת, "אני רוצה להגיד שאנחנו לא לבד, וכל פעם שכותבים לנו שהשאירו אותנו יתומים, אנחנו ממש ממש לא יתומים. יש איתנו משפחה וחברים של ההורים שלי שמקיפים אותנו. אני רוצה להגיד להורים שלי שהם הורים מדהימים, מדהימים, מדהימים ואני לעולם לא אשכח את זה".

"הם נתנו לי הכול ונתנו לי את החיים הכי טובים שהיו לי. הם עכשיו נתנו לי את האחריות לשמור על האחים שלי, ואני חושב שהם נתנו לי את הכבוד הזה ושלימדו אותי. וזהו. אני מוכן לקבל את ההחלטה הזאת עליי. יש איתי אנשים שיעזרו לי תמיד. תודה על כל הדאגות, ומי שכותב זה מחמם מאוד. תודה רבה".

תגיות:מלחמהניר ונועה ברנסחיזבאלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה