חדשות בארץ

מטח ליישובי הצפון: פצוע קשה סמוך ליישוב בגליל

חיזבאללה ביצע לפני הצהריים מתקפה משולבת של רקטות וכטבמ"ים אל עבר הגליל המערבי. לצד מספר יירוטים, דווח על נפילות בזירות שונות. הרמטכ"ל :"מקשים על חיזבאללה"

ירוט בצפון הארץ (צילום: Ayal Margolin/Flash90)ירוט בצפון הארץ (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

ישראלי נפצע לפני הצהריים (חמישי) באורח קשה מהתפוצצות רקטה בסמוך ליישוב בגליל. הוא פונה על ידי צוותי רפואה לבית החולים זיו בצפת.

חיזבאללה שיגר מטח משולב של רקטות וכטב"מים לעבר הגליל המערבי. דווח על מספר יירוטים וכן על מספר נפילות. דובר צה"ל מסר כי "לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מספר מטרות אוויריות שעשו את דרכן לישראל משטח לבנון. כמו כן, זוהו מספר כלי טיס בלתי מאוישים שחצו משטח לבנון ונפלו במרחב הגליל המערבי".

בין היתר נשמעו אזעקות ביישובים בצת, כברי, נווה זיו, נתיב השיירה ושייח' דנון. רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה על תקיפה ארטילרית בעיירה עיתרון שבדרום המדינה.

כזכור, אמש נפצעה חיילת באורח קל מהתפוצצות כטב"ם במרחב הגולן. שלשום נהרגו נועה וניר ברנס, זוג הורים בני 46 מקיבוץ אורטל שבצפון רמת הגולן. השניים היו בדרכם לביתם בקיבוץ כשרכבם ספג פגיעה ישירה במטח הכבד ששיגר חיזבאללה לעבר הצפון.

28 ישראלים נהרגו מאש חיזבאללה בצפון מתחילת המלחמה, בהם 11 אזרחים ו-17 חיילים.

הרמטכ"ל: "מקשים על חיזבאללה"

דובר צה"ל עדכן היום כי הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי קיים אתמול הערכת מצב ושיח מפקדים בעוצבת הגליל בגבול לבנון, עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין ומפקד עוצבת הגליל, תת-אלוף שי קלפר.

בהמשך, ביקר הרמטכ״ל במטולה ונפגש עם ראש המועצה, דוד אזולאי ונציגים נוספים, שם שוחחו על תמונת המצב וחשיבות הקשר של צה״ל עם הרשויות והתושבים.

הלוי ציין כי "כשלאויב שלך קשה, אל תסתובב, תקשה עליו עוד, תקשה עליו עוד. אנחנו מקשים. גם כדי לפרק יותר, ואנחנו מקשים גם כדי להעלות את הסיכויים להגיע בתנאים טובים, להחזיר את החטופים, זה עניין מאוד מאוד משמעותי. תראו, אני חושב שהחיסולים מאוד חשובים. אני חושב שהם קשים להם מאוד. אני חושב שהפיקוד, האוגדות, כל המערכת עם חיל האוויר, עם אמ"ן, עושים עבודה מאוד טובה בלאתר את היעדים, בלתקוף אותם. אולי עושים עוד משהו טוב עכשיו, אבל זה התנאי של זה שיש פה הגנה חזקה".

תגיות:פצוע בצפוןמטח רקטות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה