מעניין

לאחר 39 שנים: התאומים שהופרדו בלידתם גילו שהם חיו חיים זהים לחלוטין

"התאומים ג'ים" הופרדו בלידתם והצליחו להתאחד לאחר 39 שנים שחיו במרחק של כ-60 ק"מ זה מזה. הם נדהמו לגלות, שלמרות הפירוד, הם חיו חיים זהים לחלוטין, ואפילו קיבלו את אותו שם

האחים ג'ים. צילום מסך האחים ג'ים. צילום מסך
אא

סיפור כמו של "התאומים ג'ים" עוד לא שמעתם. התאומים ג'ים לואיס וג'ים ספרינגר גדלו באוהיו שבארצות הברית במרחק של 64 קילומטרים זה מזה, לאחר שהופרדו בלידתם. 39 שנים לאחר מכן, הם סוף סוף זכו להתאחד ולגלות דבר מדהים – שניהם חיו את אותם החיים, גם כשגדלו בנפרד.

התאומים ג'ים נולדו בשנת 1940 ונמסרו לאימוץ. באופן מפתיע, ההורים המאמצים שלהם קראו להם באותו שם – ג'יימס. בנוסף, לשניהם היה אח בשם לארי וכלב בשם טוי. בבגרותם, שניהם בחרו לבחור להתמקצע בתחום אכיפת החוק.

ואם כל זה לא מספיק, שניהם התחתנו פעמיים לנשים עם אותם שמות – לאישה הראשונה קראו לינדה ולשנייה בטי – בשני המקרים. אפילו לילדים של שניהם קוראים ג'יימס אלן.

אך עם כל הדמיון בכל תחומי החיים, היה הבדל משמעותי אחד ביניהם. ג'ים לואיס ידע שיש לו אח ביולוגי, וג'ים ספרינגר היה בטוח שאחיו נפטר כשהיה תינוק. התאומים התאחדו רק 39 שנים לאחר לידתם, כשלואיס הצליח להשיג מבית המשפט את פרטי אחיו וליצור איתו קשר.

את הסיפור המדהים שלהם חקר ד"ר תומס בושארד מאוניברסיטת מינסוטה, שגילה שגם מבחני האישיות וההיסטוריה הרפואית שלהם היו כמעט זהים. האיחוד ביניהם אומנם התרחש לפני 45 שנים, אבל צף לאחרונה מחדש ברשתות החברתיות.

 

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מענייןרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה