בריאות ותזונה

5 מאכלים שיעזרו לכם לאכול פחות

יש לכם תאבון בריא ואתם מנסים להימנע מאכילה מופרזת או לשמור על המשקל? הנה כמה מאכלים שיעזרו לכם

אא

במהלך היום, אנו נתקלים ברגעים בהם התיאבון משתלט עלינו ומוביל אותנו לאכול הרבה יותר ממה שתכננו. אלו הם רגעים מאתגרים עבור אנשים שמנסים לשמור על משקל תקין ולהימנע מאכילה מופרזת. עם זאת, קיימים מספר מאכלים שיכולים לשמור על תחושת שובע לאורך זמן ולמנוע אכילה מיותרת. הנה כמה מהם:

שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אחד המאכלים המומלצים ביותר למי שרוצה להרגיש שובע לאורך זמן. היא עשירה בסיבים תזונתיים ממיסים במים, מאטה את תהליך העיכול ומגבירה את תחושת השובע. מנת שיבולת שועל בבוקר יכולה לספק תחושת מלאות למשך שעות רבות ולמנוע נשנושים במהלך היום.

אבוקדו

אבוקדו הוא מקור מצוין לשומנים בריאים וסיבים תזונתיים. השומנים באבוקדו מסייעים להרגשת מלאות ומתפרקים לאט בגוף, מה שדוחה את תחושת הרעב. בנוסף, אבוקדו מכיל חומרים נוגדי חמצון וויטמינים חיוניים שתורמים לבריאות הכללית.

שקדים

שקדים מהווים חטיף מעולה ויכולים לעזור לשמור על תחושת שובע לאורך זמן. אכילת חופן שקדים כארוחת ביניים יכולה להפחית את החשק לאכול מזונות פחות בריאים ולסייע בשמירה על משקל תקין.

ירקות עליים

ירקות עליים כמו תרד, כרוב וברוקולי הם דלי קלוריות ועשירים בסיבים תזונתיים. הם ממלאים את הקיבה בצורה משמעותית ומגבירים את תחושת השובע. ניתן להוסיף אותם לסלטים, תבשילים או כתוספת למנה עיקרית.

יוגורט יווני

יוגורט יווני הוא מקור מצוין לחלבון ולפרוביוטיקה, שתורמת לבריאות מערכת העיכול ומסייעת בספיגת המזון. אכילת יוגורט יווני כארוחת ביניים או כחלק מארוחת בוקר יכולה לסייע בשמירה על תחושת שובע ולהפחית את תחושת הרעב לאורך היום.

* התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

תגיות:בריאותתזונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה