חדשות בארץ

תושבי עזה נגד חמאס: "שיקולל מוחמד דף"

בעקבות המבצע הישראלי, תושבי עזה מבינים כי מי שאשם בהרג האזרחים הוא ארגון הטרור: "חמאס, אתם זועמים על חיסולו של מוחמד דף ולא זועמים על מותן של 150 נפשות"

(צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)(צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)
אא

בעקבות ניסיון חיסול מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, חלק מתושבי עזה מבקרים דווקא את ארגון הטרור. בעזה מאשימים את חמאס באזרחים הרבים שנהרגו, בעיקר בגלל שהם יודעים כי לצה"ל לא הייתה אפשרות להימנע מכך כשהיא רוצה לחסל את "אחד מראשי הנחש". בחמאס דיווחו הלילה כי "עשרות בני אדם נהרגו בתקיפה וכ-290 נפצעו".

הפרשן אבראהים אל-מדהון, המקורב לחמאס, איים על ישראל וספג ביקורת. הוא טען כי: "היקף ה'טבח' שביצעה ישראל בח'אן יונס עולה על כל דמיון. אנחנו בהלם וחרדה מההיקף שראינו. התוקפנות הזו לא תעבור ללא דין וחשבון, אנחנו נפעל בכל הכוח כדי להעמיד לדין את הפשעים שלא יפרו את נחישותנו".

מנגד, העיתונאי אימן אל-עאלול, תקף אותו ואת חמאס וטען: "אם דף באמת היה במוואסי בח'אן יונס ונהרג, אז שקללת האל תרדוף אותו. אם החדשות לא נכונות, שהאל ישמור ויגן על אנשינו". אחד האזרחים, עמר רחים אבו כנעאן, אמר: "אם חמאס יאפשר כל חגיגה או שיגור או ייתן להם הזדמנות כלשהי - אז שהעולם יפנה נגד חמאס. חמאס, אתם זועמים על חיסולו של מחמד דף ולא זועמים על מותם של 150 נפשות. שתקולל האנושות ויקולל דף ומלוויו". תושבה עזה, שפיקה רבאח, הוסיפה: "זועמים על דף ולא זועמים על 300 נשמות. שיקולל העולם".

בכיר פת"ח מוניר אל-ג'אע'וב, תקף גם הוא את חמאס ואמר: "אם ארגון חמאס רוצה להילחם בישראל, אז שילחם בה איפה שהכוחות נמצאים ושלא יגרור אותה לאזורים שבהם האזרחים נמצאים".

ארגון הטרור הגיב בעקבות אותן אמירות וכתב: "הצהרות שמקדמות את הנרטיב הכוזב של ישראל על נוכחותם של מנהיגי חמאס בקרב האזרחים העקורים באזור אל-מוואסי". בפת"ח מסרבים, לפחות בשלב זה, לגנות את דבריו.

תגיות:חמאסמוחמד דף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה