סלבס בהתחזקות

כתב חדשות 12: "ההורים דתיים, היישוב דתי, אני חוזר לשמור שבת"

ניצן שפירא שיתף: "ממש כעסתי אחרי הטבח, אמרתי לאלוקים 'איפה אתה?'. אשתי דתייה, הבית דתי לגמרי. אני חוזר לשמור"

(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

כתב חדשות 12 באזור הדרום, ניצן שפירא, מספר כי הוא מתכוון לחזור ולשמור שבת. שפירא שיתף בסוף השבוע ואמר כי "היה כעס מטורף, אני ממש כעסתי אחרי הטבח. אמרתי לאלוקים 'איפה אתה?'. אני בא מבית דתי, פעם שמרתי כשרות ושבת באופן רציף".

לדבריו, אחרי מחשבה רבה, הוא החליט לשמור שבת כהלכתה והוא בתהליך בדרך לשם: "אשתי דתייה והבית דתי לגמרי. גם ההורים דתיים, היישוב דתי. ועכשיו גם אני חוזר לשמור שבת".

"הטבח גרם לערעור בקטע האמוני, בקטע הדתי, בקטע של מה שעשית לפני והרבה דברים השתנו", הסביר שפירא את החלטתו. "חוויתי שם משהו מאוד קשה, אתה רואה דברים קשים. בטבח היה כעס, ממש כעסתי. שאלתי את בורא עולם איפה הוא".

שפירא חשף לאחרונה כי הוא עומד לעבור טיפול בעקבות הדברים שראה בטבח. "אלה תמונות שאני לא אשכח בחיים", אמר. "אתה נכנס לשדרות ורואה כמות כל כך גדולה של גופות ושל מראות שאף אחד לא דמיין שהוא יראה אי פעם. אתה נמצא שם ומסתובב, כל מי שראה את זה השתנה לתמיד".

"אף אחד לא מכין אותך לדבר הזה לא רק כעיתונאי, כבן אדם", הוסיף. "לא ידעתי איך לצאת מהעיר, נסעתי ועליתי על אי התנועה, היו מלא גופות ודברים על הכביש, הירי כל הזמן מסביבך. מה דחף אותי להמשיך? הרבה דברים. הייתה חשיבות גדולה מאוד להיכנס לשם כי הייתה תחושה ששדרות נכבשה. כל מי שחווה את הדבר הזה, צריך וחשוב לדבר על זה. מי שצריך טיפול פסיכולוגי, זה לא בושה. אני מתחיל עכשיו סוג של טיפול כדי לדבר ולהוציא את הדברים האלה".

תגיות:שבתהתחזקותחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה