תוכן שיווקי

"הפוסק הגאון הגדול רבי עמרם פריד שליט"א, במסר מיוחד לנשות ישראל: לדעת את ההלכות זו זכות וגם חובה נחוצה"

"ידועים דברי חז"ל: "מה יעשה אדם ויינצל מחבלו של משיח? יעסוק בתורה ובגמילות חסדים", גם לאישה יש חלק בכך. כאשר היא לומדת הלכות הנחוצות ליום יום, היא זוכה בשתי הזכויות: גם תורה, וגם גמילות חסדים - בהדרכת הילדים ובמענה לשאלות שלהם"

הגאון רבי עמרם פריד | לומדים כהלכההגאון רבי עמרם פריד | לומדים כהלכה
אא

כל אחת מכירה את הרגע הזה, שבו היא שואלת את עצמה: "אז מה עושים עכשיו?" ולא יודעת את התשובה. מה מברכים על העוגה הזו? מה עושים אם בירכתי על קפה ויצאתי לחדר השני? האם מברכים על גביע גלידה בסעודה?

כאשר חיי היום-יום רצופים בספקות, התחושה מכבידה. או שמחפשים את מי לשאול, או פותחים ספר הלכתי, או מחמירים שלא לצורך, או מקלים מדי...

ללא ספק – הספק פוגם בשמחה בקיום ההלכה.

מתברר שאפשר גם אחרת. מכון "לומדים כהלכה" בקורס מיוחד לנשים "אחת שיודעת", שבן לומדים את ההלכה באופן שיטתי וברור, כל אישה הופכת להיות 'אחת שיודעת' את ההלכות על בוריין, ברגע האמת, ללא ספקות.

אם גם את רוצה להיות אחת שיודעת – לחצי כאן >>>

הפוסק הגאון הגדול רבי עמרם פריד שליט"א, בעל בית הוראה ידוע, מדבר על החשיבות בלימוד ההלכות לנשים. האישה נקראת בית – היא עיקרו של הבית, אומר רבי עמרם פריד, והחינוך ההלכתי מתחיל ממנה. זה לא רק תפקיד, אלא זכות, להעמיד את כל הבית כפי רצון ה'. כאשר האישה יודעת את הלכות ברכות, כשרות, שבת וחגים, ומכירה את היסודות, היא נמנעת מטעויות, נמנעת מספקות ויכולה גם לענות על שאלות ששואלים הילדים ולהדריך אותם כהלכה.

מעבר לכך, יש בלימוד ההלכות גם זכות עצומה של לימוד תורה: חלקן של הנשים בלימוד תורה, הוא לימוד יסודי של ההלכות השייכות להן.

ידועים דברי חז"ל: "מה יעשה אדם ויינצל מחבלו של משיח? יעסוק בתורה ובגמילות חסדים", גם לאישה יש חלק בכך. כאשר היא לומדת הלכות הנחוצות ליום יום, היא זוכה בשתי הזכויות: גם תורה, וגם גמילות חסדים - בהדרכת הילדים ובמענה לשאלות שלהם.

בקורס 'אחת שיודעת', בהדרכתו של הרב אהרן דואר שליט"א, מו"צ בבית ההוראה של הגאון הגדול רבי עמרם פריד שליט"א, תלמדי את יסודות ההלכה והכללים הבסיסיים בצורה ברורה ומובנת, ללא צורך בשינון פרטי פרטים. השיעורים חיים ומרתקים, משולבים בדוגמאות מעשיות וכוללים סיכומים כתובים ושאלות לתרגול. כל אישה, בכל גיל, יכולה ללמוד מהקורס ולהבין את ההלכה בצורה יסודית ומסודרת, בשיטה שקנתה לה שם וגרמה למאות נשים להבין, לדעת ברגע האמת, ולהפסיק לחיות עם ספקות מציקים.

"פתאום הבנתי את המשמעות העמוקה של 'אין שמחה כהתרת הספקות'. מהרגע שהבנתי את יסודות ההלכה, בשיטה הכל כך מובנת של 'אחת שיודעת', התחלתי לקיים את ההלכות בשמחה. זה לא רק לדעת את ההלכה, אלא לחיות אותה ברמה גבוהה יותר. להרגיש מחוברת. לא לקיים רק את "חובת האיברים", אלא לקיים בשלמות את "חובת הלבבות", להבין בכל רגע מה ה' רוצה ממני, ולחיות את ההלכה בשמחה!"

אם גם את רוצה להיות אחת שיודעת – לחצי כאן >>>

תגיות:לומדים כהלכהאחת שיודעתהרב עמרם פריד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה