מיומנה של טלפנית

מיומנה של טלפנית: "דווקא בגדי תינוק נמצא?! תראה את הזבובים"

"היינו מרוגשים עד דמעות, והודינו לה' כל הדרך על הנס הפרטי והמתוזמן בדיוק מרבי. הבנו שמשמיים הכינו לנו נס מושלם"

אא

השיחה עם יסמין לא הייתה שונה מהרבה שיחות על שותפות. אבל היא הפכה מהר לשיחת אמונה. התורמים אוהבים לספר על עצמם כשיש להם אוזן קשבת.

וכך סיפרה: "לפני כמה שנים כשאחד מילדי, בן החודשיים, סבל מבעיה רפואית מסוימת, הפנה אותנו רופא המשפחה לרופא פרטי מומחה בתחום ומבוקש מאוד. נקבע לנו תור לחודש מההזמנה. חיכינו בקוצר רוח לפגישה, אף על פי שהיינו אמורים לשלם סכום לא מבוטל, ולהתייגע בדרכים לא מוכרות עם תינוק לכתובת הקליניקה ששכנה בעיר מרוחקת.

"באותו יום כיתתנו רגלינו מאוטובוס לאוטובוס עם עגלת שכיבה. עדיין לא היה לנו רכב. כשהגענו סוף סוף קרוב לקליניקה. הבחנתי שהתינוק מלוכלך מאוד, והכתמים הגיעו לבגדיו העליונים. וכל זה לאחר שכבר החלפתי לו בדרך. לצערי כבר לא היו לי טיטולים להחלפה. עמדנו חסרי אונים. איננו מכירים בעיר אף לא אחד שיסייע בנידון. לא ראינו בסביבה שום מכולת, סופר וכדומה. התחלנו להתדיין, אם שייך להיכנס לרופא במצב שאין אפשרות לבדוק את הילד בלי בושות אדירות. מחוסר ברירה פנינו אחור. ידענו שלארגן תור חדש יעלה לנו בעיכוב של חודש נוסף. חשנו עוגמת נפש גדולה על המאמץ הגדול שעשינו, כדי להגיע לרגע הזה. חופשה מעבודה, בייבי סיטר לילדים בבית, ועוד.

"בעוד אנו מתקרבים לתחנת האוטובוס שממנו ירדנו, חלפנו ליד מתקן אשפה ירוק. בעלי שם לב שמצידה תלויות שקיות אשפה קטנות. 'אולי נבדוק מה יש בשקיות? יכול להיות שנמצא שם בגדי תינוק', אורו עיניו.

"הסתכלתי עליו כעל אדם היוצא מדעתו. 'נראה לך שמכל הזבלים בעולם, דווקא בגדי תינוק נמצא? אני לא אחת שמחטטת בזבל. תראה את הזבובים. אין ברירה, ניסע הביתה'.

"בעלי לא שעה לדיבורי, ופשוט שלף את אחת השקיות, הציץ ואמר: 'את לא תאמיני' – שלף כמה בגדים קטנטנים, והרים את ידו לאות ניצחון.

"מה? לא יכול להיות. הזוי! הבגדים נקיים וראויים ללבישה. רעדנו מרוב פליאה. ממש כמו קריעת ים סוף. לא היו לנו מילים. כל מה שנצרך לתינוק היה שם, בתוספת בגדים רכים שנהפכו לבדי ניקיון.

"היינו מרוגשים עד דמעות, והודינו לה' כל הדרך על הנס הפרטי והמתוזמן בדיוק מרבי. הבנו שמשמיים הכינו לנו נס מושלם. וכאילו נאמר - לא תפספסו את התור, הסט יהיה חמוד, בגודל מדויק, ואפילו בדיוק לטעמכם. אני ה'".

תודה לך, יסמין, על הסיפור המעודד. ועל אין ספור הרגעים שבהם לטבע אין מה להציע, ושצריך להאמין בהם שיד ה' לא תקצר מלהושיע.

תגיות:אשפה שיש בה זבוביםמיומנה של טלפנית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה