חדשות בארץ

הפיגוע בניר צבי: המחבל ביצע שני פיגועי דריסה לפני שנוטרל, 4 חיילים נפצעו

בבית החולים שמיר - אסף הרופא נלחמים על חייו של קצין צה"ל שנפצע באורח אנוש. עדי ראייה סיפרו כי המחבל פגע בתחנת אוטובוס ופצע שני חיילים, המשיך בנסיעה ופגע בשניים אחרים, בטרם חוסל

רכבו של המחבל (צילום: Jamal Awad/Flash90)רכבו של המחבל (צילום: Jamal Awad/Flash90)
אא

דובר צה"ל התיר הערב (ראשון) לפרסום כי בפיגוע שארע בצהריים בצומת ניר צבי, סמוך לבסיסי צה"ל, נפצעו ארבעה חיילים. מצבו של קצין צה"ל מוגדר אנוש, מצבו של לוחם צה"ל קשה, לוחם צה"ל נוסף פצוע באורח בינוני וצוער בקורס קצינים נפצע באורח קל.

ד"ר אסנת לבציון-קורח, מנהלת המרכז הרפואי שמיר - אסף הרופא, לשם פונו הפצועים, סיפרה שבבית החולים נלחמים על חייו של הפצוע שמצבו אנוש.

מפקד משטרת מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, עדכן בנוסף כי על פי עדי ראייה, המחבל הגיע ברכב ממזרח למערב, ביצע פיגוע דריסה של מספר ישראלים בתחנת אוטובוס. הוא המשיך כמה מאות מטרים, ביצע פניית פרסה וביצע פיגוע דריסה נוסף בתחנת אוטובוס. כוח של מג"ב שעסק בביטחון שוטף זיהה את המחבל, חתר למגע וחיסל אותו.

שלושת לוחמי מג"ב במילואים, שהיו במשימת ביטחון שוטף באזור לוד, שחזרו את הרגע: "נסענו ברכב וקצת לפני צומת ניר צבי שמענו רעש. ראינו בתחנת האוטובוס רכב עם חייל ששכוב מתחתיו. פרקנו מהרכב, הלכנו לחלק האחורי שלו ודרכנו את הנשקים. שוטר נוסף הצטרף אלינו באותו שלב".

אחד השוטרים הוסיף: "שמעתי ירייה והגבתי בירי גם. היו עוד כמה יריות, ואז אמרתי לכולם לעצור. רציתי לראות שהבחור נוטרל כדי שנוכל לטפל בחייל. הורדנו את הנשקים, ואז שברתי את החלון וראיתי שהמחבל מת".

בדיקת זהות המחבל העלתה כי מדובר במחמד ע'אלב מחמוד שהאב, מהכפר עקב בעוטף ירושלים. כוחות שמטרה ושב"כ החלו בפשיטה על ביתו ובתחקור קרובי משפחה.

תגיות:חקירהפיגועניר צבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה