חדשות בעולם

באוקראינה מאשרים: "ניסינו להתנקש בחייו של פוטין"

ראש המודיעין הצבאי של אוקראינה רמז בראיון כי ימשיכו לנסות ולהתנקש בחיי נשיא רוסיה: "לאחר מותו - האזרחים הרוסים צפויים להרגיש כמו שהם הרגישו אחרי מותו של סטלין"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

באוקראינה מאשרים רשמית כי ניסו להתנקש מספר פעמים בחייו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אך ללא הצלחה, כולל ניסיון שנעשה לאחרונה.

קירילו בודאנוב, ראש המודיעין הצבאי של אוקראינה, אמר בראיון לתקשורת במדינה כי פוטין חמק מניסיונות התנקשות בעבר. "היו כמה ניסיונות לחסל את פוטין. כמו שניתן לראות ולהבין - הם לא היו מוצלחים עד כה". בודאנוב רמז כי ארצו תמשיך בניסיונות לחסל את נשיא רוסיה, שנחשב לאחד האנשים המאובטחים בעולם.

המלחמה באוקראינה נמשכת כבר שנתיים וחצי, ובמהלכה פורסם על מספר ניסיונות תקיפה של אוקראינה, באמצעות כלי טיס בלתי מאוישים, נגד פוטין. לפני 14 חודשים ניסתה אוקראינה לתקוף את הקרמלין באמצעות כטב"מים, כשרוסיה טענה שהמטרה הייתה להתנקש בפוטין. באוקראינה הכחישו, אולם לפני שנה בוצע ניסיון התנקשות נוסף באמצעות כטב"מים אוקראיניים במוסקבה.

בודאנוב סיפר כי בסביבתו של פוטין מודאגים ו"כבר לא רואים בו דמות של אדם שנכון לגלות פשרה. לאחר מותו - האזרחים הרוסים צפויים להרגיש כמו שהם הרגישו אחרי מותו של סטלין".

תגיות:אוקראינהולדימיר פוטיןניסיון התנקשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה