חדשות בארץ

ניסיון להשיג מידע על גורלו של מוחמד דף, מחבלים חוסלו ברפיח ובמרכז הרצועה

גורמי המודיעין וצה"ל עוקבים אחר הנעשה ברצועה לאחר ניסיון החיסול. ההערכה היא כי דף אכן שהה במתחם שהותקף. מחבלים חוסלו בזמן שהטמינו מטעני נפץ בצירים בהם נעים כוחות צה"ל

לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

התקשורת בעזה המשיכה גם היום (שני) לצטט "גורמים" בחמאס, לפיהם מוחמד דף ניצל מניסיון החיסול שבוצע על ידי כוחות צה"ל שלשום בבוקר. בישראל יודעים, לאור ניסיון העבר, שחמאס לא ממהר לאשר פגיעה בבכיריו.

ב-ynet דווח שגורמי המודיעין וצה"ל עוקבים אחר הנעשה בדיר אל בלאח וחאן יונס, עם דגש על פינוי גופות מהריסות המתחם שהותקף והבאתן לבתי חולים באזור. אתמול דווח כי חמאס הפך את בתי החולים ליעדים מבוצרים, כדי למנוע גישה לאותן גופות. בישראל סבורים כי דף אכן נפגע בתקיפה, אך גורלו בינתיים אינו ידוע.

נמשכת הלחימה במרכז ודרום הרצועה

כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול במרחב רפיח ובמהלך היממה האחרונה, לוחמי סיירת נח"ל חיסלו חוליית מחבלים חמושים בנשק RPG בקרב פנים מול פנים.

בנוסף, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 8 חיסלו מספר מחבלים במרכז הרצועה. באחת הפעילויות, זוהו מחבלים בזמן שהטמינו מטענים בצירים בהם נעים חיילי צה"ל. המחבלים חוסלו באמצעות ירי טנק.

מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו במהלך היממה האחרונה עשרות מטרות טרור ברחבי הרצועה. באחת התקיפות מטוסי קרב חיסלו מחבלים שזוהו מתצפתים על כוחות צה"ל והיוו איום על הכוח.

לוחמי חיל הים תקפו מטרות טרור ברחבי הרצועה תוך סיוע לכוחות הפועלים במרחב, במהלך היממה האחרונה הותקפו תשתיות טרור בדרום הרצועה.

תגיות:רפיחמלחמת חרבות ברזלניסיון חיסול מוחמד דף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה