חדשות בארץ

הפיגוע בניר צבי: נלחמים על חייו של אחד הנפגעים

מצבו של לוחם צה"ל שנפצע אתמול מוסיף להיות קשה מאוד. שיפור במצבו של חייל נוסף שנפצע קשה. בצפון: התייצב מצבה של החיילת שנפצעה קשה מפגיעת רקטה

זירת הפיגוע בניר צבי (צילום: Jamal Awad/Flash90)זירת הפיגוע בניר צבי (צילום: Jamal Awad/Flash90)
אא

המרכז הרפואי שמיר - אסף הרופא עדכן בצהריים (ראשון) כי מוסיף להיות קשה מאוד מצבו של לוחם צה"ל שנפצע אתמול באורח אנוש בפיגוע הדריסה בניר צבי. מצבו של הפצוע השני, שהוא לבית החולים במצב קשה, התייצב הבוקר והוא מוגדר עתה בינוני. שני חיילים נוספים, שנפצעו קל, שוחררו היום לבתיהם.

בבית החולים ציינו כי משיחה עם הנפגעים ובני משפחותיהם עולה כי ארבעת הפצועים היו בביקור במרפאה צבאית בצריפין, הסמוכה לאזור הפיגוע, כל הארבעה נלחמו בחודשים האחרונים בעזה.

חקירת פיגוע הדריסה נמשכת וצו איסור פרסום הוטל על פרטיה. ניתן לפרסם כי המחבל שביצע את הפיגוע הוא מחמד ע'אלב מחמוד שהאב, בן 27 מכפר עקב שמצפון לירושלים.

המחבל הגיע לזירת הפיגוע ברכב מסוג טויטה. הוא התנגש בעוצמה בתחנת אוטובוס שבה עמדו החיילים, המשיך בנסיעה ואז עשה פניית פרסה ופגע בה שוב. המחבל נוטרל בידי לוחמי מג"ב במילואים שחיסלו אותו.

שיפור במצב החיילת שנפגעה קשה בצפון

בית החולים זיו שבצפת עדכן כי שתיים מתוך ארבע החיילות שנפגעו בשבת מהמטח על קריית שמונה, ונפצעו באורח קל, שוחררו לבתיהן אתמול בערב. עוד נמסר כי חיילת נוספת שנפצעה מרסיס בקרסול, עברה ניתוח אורתופדי בהצלחה ומצבה כעת יציב וטוב.

החיילת שנפצעה באורח קשה והוכנסה לניתוח משולב אושפזה בטיפול נמרץ, והחל מאמש מצבה יציב וטוב. היא לא מונשמת או מורדמת. שתי החיילות הועברו הבוקר לבקשת משפחותיהן להמשך טיפול במרכז רפואי הקרוב למקום מגוריהן להמשך מעקב, מאחר שאינן תושבות הצפון.

תגיות:פצועי צה"לפיגוע ניר צבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה