סרטים וסדרות לילדים

המופע השנתי של חבורת תרי"ג יוצא לדרך, ועולם הילדים מעניק לכם 10 כרטיסים זוגיים במתנה 

ילדי חבורת תרי"ג בתעלומת הכתר האבוד הוא מופע תרי"ג החדש לקיץ הזה, עם 12 מועדים שונים למופעים מושקעים, במת ענק, עשרות שחקנים ועשרות אלפי צופים באטרקציה המרכזית לילדים בחופש הגדול

אא

הציפיה הגדולה למופע השנתי של חבורת תרי"ג האהובה עולה, ורף ההתרגשות מתעצם, כי בין הזמנים מתקרב. השנה זו השנה החמישית של מופע הענק הפופולרי, שיתקיים שוב בבנייני האומה בירושלים. תהליך הפקת המופע נעשה תוך חשיבה מוקפדת ובדגש על הפרטים הקטנים, שהופכים את המופע לאירוע המדובר ביותר במגזר, ולחגיגת ענק של תרבות יהודית לילדים.

בימים אלה, צוות השחקנים המורחב עמל על חזרות אחרונות של המופע עם הדמויות האהובות: רביעיית חבורת תרי"ג - הכוכבים המרכזיים תנחום, רובי, ישראל וגדי; סבתא אזולאי; סבא קדישא; צמד הנוכלים ביג ובן; ועוד. הדמויות האלו הפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד משגרת היומיום של הילדים. 

גם השנה העלילה מותחת ומרתקת, מחכימה וחינוכית, מצחיקה ומהנה. ילדי תרי"ג מנצלים את ההזדמנות לצאת לקעמפ "בין הזמנים", ובלי להבין איך וכיצד, הם נקלעים למרדף דרמטי אחר כתר ארם צובא - ספר התורה האבוד של קהילת ארם צובא. הבמה הגרנדיוזית מרשימה ביופיה, וכל מי שנכח במופעים הקודמים של "חבורת תרי"ג" השתאה אל מול רמת ההפקה, שהיא מהגבוהות ביותר בעולם: מאות מטרים של מסכי לד מכניסים את הצופים למציאות חדשה, עם תפאורה מושקעת ומרהיבה. 

"כ-30,000 צופים עתידים להגיע השנה ל-12 מופעים בזה אחר זה"

בחופשת בין הזמנים הקרובה, כ-30 אלף צופים עתידים להגיע לבנייני האומה ל-12 מופעים שיתקיימו בזה אחר זה ב-3 ימים עמוסים. "ברוך ה', הביקוש למופעים הוא אדיר", מספרים ב"חבורת תרי"ג". "בכל שנה אנחנו רואים איך יותר ויותר אנשים מתחברים למופע, ושמחים לחזור שוב. אנחנו נמצאים ימים ספורים אחרי פתיחת מכירות הכרטיסים, וברוך השם המופעים מתמלאים בקצב מהיר". 

מפיק המופע, דוד פדידה, מוסיף כי הבמה שתוצב השנה בבנייני האומה תשבור שיא חדש בגודלה. "בכל שנה אנחנו מגיעים למקסימום האפשרי מבחינת ההפקה, ואז בשנה שלאחריה אנחנו שוברים שוב את תקרת הזכוכית", מספר פדידה. "החברות הגדולות ביותר בארץ עובדות על ייצור התפאורה ובניית הבמות כבר כמה חודשים, נתון שמבטיח לקהל חוויה שלא נראתה כמותה". 

גם השנה מציגים "חבורת תרי"ג" את שיתוף הפעולה עם עיריית ירושלים, שמעניקה כרטיסים במחיר מסובסד לתושבי העיר. שיתוף הפעולה נעשה בחסות ראש העיר, מר משה ליאון, ובפעילותו הנמרצת של סגן ומ"מ ראש העיר, הרב צביקה כהן. תכני המופע מכילים כמדי שנה מסרים חינוכיים רבים. המופע כולו מפוקח, כמובן, על ידי יועצים חינוכיים, ומאושר על ידי רבנים שעוברים על כל קוצו של יו"ד, החל מהעלילה והטקסטים וכלה בגדרי הצניעות שמוקפדים קלה כחמורה.

עשרות אלפי המשתתפים שיגיעו למופע ייהנו בנוסף מהפנינג מושקע לכל המשפחה, יריד מכירות ענק של כל מוצרי "חבורת תריג" בהנחות משמעותיות. יתקיימו גם פעילויות, חלוקת מזכרת ומתחם בילוי ענק למנויי תרי"גניק ולמצטרפים חדשים. בקיצור, חוויה מושלמת לכל המשפחה, יום של בילוי וכיף במקום אחד, סגור וממוזג.

גם השנה, שיתוף הפעולה בין עולם הילדים של הידברות לבין הפקת מופע חבורת תרי"ג ממשיך. מנויי עולם הילדים, ותיקים וחדשים, יכולים להיכנס אוטומטית להגרלות הקיץ הגדולות, ובין השאר לזכות ב-10 כרטיסים זוגיים למופע תרי"ג שיתקיים אי"ה בחופשת בין הזמנים הקרובה. 

רוצים לקבל כרטיסים למופע חבורת תרי"ג במתנה? הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם גלישה באתר והיכנסו אוטומטית להגרלות הקיץ, כולל הגרלת כרטיסי מופע חבורת תרי"ג. לחצו כאן להרשמה >>> 

למי שרוצה כרטיסים על בטוח - מהרו להזמין כרטיסים עוד היום, המופעים מתמלאים במהירות שיא ואתם לא רוצים להחמיץ >>>

תגיות:חבורת תרי"גהגרלהמופע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה