חדשות בארץ

סמוטריץ': "לא לעסקה שתהיה חבל הצלה לחמאס"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נשא דברים בישיבת סיעתו בכנסת, והדגיש כי הוא מתנגד לעסקה עם חמאס במתכונת שהוצגה. ציין: "לא יודע להסביר את הדהירה של ראשי מערכת הביטחון לעסקה הזו"

סמוטריץ' (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)סמוטריץ' (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', הדגיש היום (שני) כי הוא מתנגד לעסקה מול חמאס במתכונתה הנוכחית וכפיש הוצגה עד כה לשרי הקבינט.

בישיבת הסיעה ציין שר האוצר כי "בשבוע שעבר עמדתי כאן עם תמונה של סינוואר והתרעתי שאם נסכים לעסקה מסוכנת שתעניק לסינוואר ניצחון נפסיד את המלחמה, נוריד חלילה לטמיון את המאמצים הכבירים והמחירים הכואבים ששילמנו, ונסכן את עתידה ואת ביטחונה של ישראל. אני באמת לא יודע להסביר את הדהירה של ראשי מערכת הביטחון לעסקה הזו, אני כן יודע, שאחרי ה- 7 לאוקטובר ואחרי שפעם אחר פעם הם טועים בהערכות האסטרטגיות שלהם, מאוסלו ועד הגירוש מגוש קטיף וקונספציות ה"חמאס מורתע" שקדמו לטבח, צריך להטיל ספק בהמלצות שלהם".

סמוטריץ' הוסיף: "מעריך אותם ומכבד אותם אבל קובע שהם טועים. במקרה הזה השכל הישר וההיגיון הבריא ברורים כל כך שלא צריך להיות גנרל גדול כדי להבין את גודל הטעות. לפני שבועיים במהלך ביקור בשדרות, אמרתי שלפי כל המידע שבידי חמאס קרוב לשבירה מאי פעם, מה שהוכח בימים האחרונים כנכון מתמיד. מח"ט חאן יונס מחוסל, מוחמד דף בסבירות רבה חוסל גם הוא, וארגון הטרור הזה, שבעבר על חיסול מחבלים זוטרים מהם היה משגר רקטות לתל אביב, לא מצליח להגיב כפי שהיה רוצה. במהלך השנים התרגלנו לכך שחמאס מכתיב את הטון, עכשיו כשהוא קרוב לשבירה, הוא מוכן לעשות הכל כדי לשרוד".

שר האוצר סיכם: "אסור לנו לתת לו את חבל ההצלה הזה. חובה עלינו לקרב אותו לחבל אחר, חבל התליה. עם ישראל יצא למלחמה הקשה הזו כדי להשיב את הביטחון. כדי להשיב את החטופים. כדי לנצח. אנחנו מחויבים לכך וכך נעשה בעזרת השם".

תגיות:בצלאל סמוטריץ'עסקה לשחרור חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה