חם ברשת

"הצל" קיבל דרגות פקד: "כמעט שדמעתי עם משפחתי"

הזמר יואב אליאסי, שהקים כיתת כוננות במהלך המלחמה, זכה לכבוד ועדכן את עוקביו: "נלחמתי להקים יחידת כוננות מבצעית מאומנת ומאובזרת בשביל לשמור גם על ילדי הגדולים שבשונאי ומתנגדי"

(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

הזמר יואב אליאסי, הלוא הוא "הצל", מרבה לכתוב פוסטים בעניין המלחמה ובכלל, על היחסים בין ישראל לפלסטינים. אחרי שהקים יחידות כוננות במהלכה, הוא קיבל כבוד גדול מהמשטרה, שהחליטה להעניק לו דרגות.

"אני לא מאמין שאני כותב את זה, אבל אתמול היה אחד הימים המרגשים שהיו לי - קיבלתי דרגות פקד!", כתב. "שנים אני נלחם על האמת שלי, וכבר קיבלתי את זה שלעולם אני לא אקבל הכרה או תודה, והאמת? כבר הפכתי להיות חסין. זכיתי לקבל דרגות קצונה על הפעילות שלי והקמת יחידת הכוננות שעצרה עשרות שב"חים ועושה לילות כימים כדי לשמור על ביטחון העיר".

"כשמפקד המחוז, בנוכחות השר, קרא לי לבמה והעניק לי את הדרגות, התרגשתי כמו שלא התרגשתי מול עשרות אלפים במנורה", המשיך הזמר. "כשראיתי את משפחתי על הרגליים מוחאת כפיים בדמעות, כמעט שדמעתי איתם. שם הבנתי את גודל ההישג. זה ניצחון עבורי, עבור משפחתי ועבור כולנו. אני יודע שיהיו אנשים שלא יאהבו את הרעיון ויעשו הכל כדי להרוס, אבל ביום הטבח השתניתי וסדרי העדיפויות שלי השתנו. למרות הציקצוקים, נלחמתי להקים יחידת כוננות מבצעית מאומנת ומאובזרת בשביל לשמור גם על ילדי הגדולים שבשונאי ומתנגדי. למעשה, ביום קריאה אהיה שם לתת מענה מבצעי".

"אתמול אני והיחידה עשינו תצוגת יכולת מול פיקוד המשטרה הבכיר, שלא הייתה מביישת את היחידות המיוחדות ביותר של המשטרה. חוץ מהענקת הדרגה, יחידת הכוננות שלי הפכה ליחידת הכוננות של כל המחוז (מבת ים ועד רשפון) - צעד ענק וחסר תקדים", הוא סיכם.

הצל נחשב לתומך נלהב של השר איתמר בן גביר. לסיום הוא כתב בהתרגשות: "יחידת הכוננות מורכבת מעשרות לוחמים בסיירות וביחידות המובחרות ביותר בצה"ל והמשטרה בפיקודי ובפיקוד נפתלי ברזני, שהיה צלף ביחידת היס"מ במשך עשור וגם הוא קיבל דרגות. אני גאה בכל לוחמי יחידת הכוננות והמשטרה. תודה למשפחה שלי ולכם על התמיכה והאמונה. אני ממש מתרגש!".

תגיות:פלסטיניםיואב אליאסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה