סלבס בהתחזקות

יובל דיין: "השבת – ההחלטה הכי טובה שלקחתי בחיים"

הזמרת סיפרה בראיון: "25 שעות בשבוע אני מתחברת למטען, רוצה לנוח. אין לי כוח לצאת, לא לים ולא למסיבות"

(צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90, shutterstock)(צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90, shutterstock)
אא

הזמרת יובל דיין נמצאת בתהליך התחזקות ארוך. מעבר לשמירת השבת היא קיבלה על עצמה צניעות, והיא לא מתביישת לספר לתקשורת שזו ההחלטה הכי טובה שקיבלה בחיים. בראיון נוסף שקיימה, דיין סיפרה כי השבת מאפשרת לה לנוח ומנטרלת אותה מרעשי העולם.

"שמירת שבת - 25 שעות בשבוע, שבהן תן לי להתחבר למטען, רוצה לנוח, אין לי כוח לצאת עכשיו, לא לים, לבירות או למסיבות", היא מספרת בפודקאסט "הברזייה". "אני רוצה לנוח. אני עובדת קשה. תקשיב, נוחתת עליך קריירה בגיל 16, אתה צריך לעמוד בזמנים. יש לך יומן, צוות, הקלטות. זה הרבה אחריות, לא היה לי רשיון עד אז".

"אני מפורסמת, זה כאילו באמת הרבה הרבה מאוד עומס ורעש", הוסיפה דיין. "השבת נתנה לי זמן להתבונן על הדברים, לעכל אותם, זו ההחלטה הכי טובה שלקחתי. היססתי רגע, אבל זו ההחלטה הכי טובה שלקחתי בחיים"

לאחרונה סיפרה דיין כי "תמיד היה לי ברור שהעולם הזה של היהדות מאוד מושך ומסקרן אותי, ואני כבר שנים שומרת שבת. זה משהו שהוא לא קשור לפרסום, אבל אני חושבת שכן, היה משהו ברצון שלי לשמור את עצמי לעצמי. אני לרגעים יותר פתוחה, לרגעים יותר סגורה".

בראיון נוסף שקיימה ב"פנאי פלוס" הוסיפה: "הקדוש ברוך הוא אוהב אותי קודם כל כי אני הבת שלו, ולפני הכל הוא בתוכי ומתקיים מאוד טוב. מדינת ישראל גם בנויה מפסיפס מהמם של אנשים שמדליקים נרות או גברים שמניחים תפילין ולאו דווקא שומרים שבת. זאת אומרת, יש פה משהו מאוד חזק בישראליות, גם המקום של האמונה והמסורת. אני מרגישה שאני חיה בתוך עולם התרבות, בתוך תעשייה שהיא ברובה, היום דווקא לא ברובה, חילונית, ואני מרגישה שייכת בכל העולמות. כלומר, זה לא שאני רק בשיעורי תורה או רק באולפני הקלטות. שני העולמות האלה קיימים בתוכי".

תגיות:יובל דייןשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה