חדשות בארץ

פיגוע ירי סמוך לשבי שומרון: שלושה ישראלים נפצעו קל

שלושה ישראלים נפצעו באורח קל משברי זכוכיות, לאחר שרכבם נורה על ידי מחבל בצומת בית ראמין סמוך לבית ליד

(צילום אילוסטרציה: Nasser Ishtayeh / Flash90)(צילום אילוסטרציה: Nasser Ishtayeh / Flash90)
אא

פיגוע ירי בשומרון: שלושה ישראלים נפצעו הבוקר (שלישי) באורח קל משברי זכוכיות, לאחר שרכבם נורה על ידי מחבל בצומת בית ראמין סמוך לבית ליד. כוחות גדולים של צה”ל סורקים את המרחב ומחפשים אחר המחבלים.

מדובר בנס גדול, שכן השלושה לא נפצעו כלל מקליעי המחבל, וניזוקו באורח קל בלבד משברי זכוכיות משמשות הרכב שהתנפצו כתוצאה מהירי.

דובר צה”ל עדכן כי “לפני זמן קצר מחבלים ירו לעבר רכב ישראלי סמוך לצומת ראמין שבחטיבת מנשה. מספר אזרחים נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי. כוחות צה”ל פתחו במרדף אחר המחבלים”.

אחד מניצולי הפיגוע, אורי הירשפלד, שחזר את שאירע: “יצאנו מאבני חפץ לכיוון הר ברכה לעשות אירוע מתנפחים, הגענו לפה לצומת שמעתי 'בום' חזק, מסתבר שזה היה חור כניסה וחור יציאה של כדור. הסתכלתי אחורה וראיתי את חבר שלי שהוא נפגע עם דם בידיים, הבנתי שהוא נחבל, המשכנו ישר ראינו ג’יפ של צה”ל עצרנו אותו, וזהו הגענו לפה, אנחנו נהיה חזקים ונמשיך לנסוע פה ונהיה חזקים, יהיה בסדר בעזרת ה'”.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: "פיגוע הירי הזה כאן, בין שבי שומרון לעינב – סמוך כל כך למקום שבו נרצח רק לפני כמה חודשים, אלחנן קליין הי”ד, הוא תזכורת ברורה לכך שיש מלחמה ביהודה ושומרון, בדיוק כמו שיש מלחמה בעזה ובגבול הצפון".

עוד הוסיף דגן: “הרשות הפלסטינית היא תואמת חמאס. אלה מחבלים בחליפה, ואלה מחבלים עם סרט ירוק על המצח. אני דורש מהממשלה ומהפיקוד הבכיר לשנות כבר את הפרדיגמה. הנשק שמסתובב כאן, ברשות הפלסטינית, הנשק הלא חוקי, יורה, הנשק הזה מביא לפיגועים. צריך להחזיר את המחסומים הביטחוניים. צריך לאסוף את הנשקים, וצריך לקיים מלחמה כנגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית, להגביר את המבצעים”.

“אנחנו במלחמה, אם לא נהפוך את השולחן, היא תגיע גם לכאן, ומכאן לבת חפר ונתניה. אנחנו לעולם לא נשבר. ההתיישבות בשומרון תמשיך לבנות ולשגשג. צריך לנסוע בכל מקום, לתרום למדינה, ואנחנו נהיה חלק מהניצחון. חייבים ניצחון. דורשים ניצחון, דורשים הכרעה”, סיים דגן את דבריו.

תגיות:פיגוע ירישומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה