חדשות בארץ

נס בחיפה: חתיכות מרפסת ישנה נפלו על המדרכה

ארבעה חודשים בלבד אחרי שתושבי חיפה התריעו מפני נפילת חלקים מבניינים ישנים שלא שופצו, חתיכות ממרפסת נפלו על המדרכה ובנס לא נגרם כל נזק לחיי אדם

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

חתיכות גדולות של מרפסת ישנה בבניין קומות מט לנפול, נפלו אל המדרכה ברחוב הרצל בחיפה. מי שגילה אותן הוא אריק כהן, בעליו של "פלאפל אריק", ובנו מתן, שהופתעו לראות כי השטח שמסביב לחנות שלהם מגודר בסרט אדום-לבן. 

מתן ואריק פנו לעירייה עשרות פעמים והתריעו על הסכנה, אך מלבד פקחים שמגיעים וסוגרים את האזור, דבר לא נעשה. אף מדריך הטיולים בועז רפאלי התריע בעבר לעיריית חיפה על המחדל ועל הסכנה. "בכל רגע, המרפסת והחתיכת בטון המסומנת עלולים להתמוטט על עוברים ושבים על המדרכה למטה. 

"עדיין לא חסמו את קטע המדרכה מתחת, והיא ממשיכה להתפורר. ההודעה נמסרה למוקד כבר לפני שבוע, ועדיין אין טיפול. מישהו ייהרג שם בוודאות. עיריית חיפה, בבקשה תעשו משהו לפני שמישהו ימות שם", כתב רפאלי בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות. 

"ראינו את המקום מגודר בסרטים אדומים כמו בזירת רצח", סיפר מתן בראיון לתחנת 107.5FM המקומית. "נפלו אבנים, חתיכות מהמרפסת של המרפאה מעלינו, וסגרו את המקום מבלי שמישהו ידבר איתנו. זה עצוב ומעצבן. אם היו רוצים לתת לנו דוח היו מתקשרים אלף פעם ושולחים פקחים 200 פעם, אבל כשזה קשור לפרנסה של מישהו אחר, אין עם מי לדבר".

הפוסט של מתן שהתריע על הסכנה כבר לפני כמה שניםהפוסט של מתן שהתריע על הסכנה כבר לפני כמה שנים

תגיות:מרפסתחיפהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה