סלבס בהתחזקות

מתחזקת: הזמרת שקיבלה על עצמה תענית דיבור

אודיה הודיעה כי היא החליטה לקבל על עצמה שתיקה לצורך "סגולה לברכה והצלחה", זאת אחרי שהודיעה כי היא שומרת שבת ונמצאת בתהליך התחזקות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הזמרת אודיה מספרת כי החליטה לקבל על עצמה "קבלה מיוחדת", זאת כסגולה לברכה והצלחה: היא גזרה על עצמה תענית דיבור. לדבריה, היא נועצה ברב שהסביר לה כי תענית דיבור היא "סגולה לברכה והצלחה". באתר מאקו פורסם כי הזמרת החליטה לגזור על עצמה תענית לפני ההופעות ולא ידוע מתי תחזור לדבר. בקרב הגולשים, היה מי שהעריך כי מדובר ברצון "שלא לדבר לשון הרע" ובכך "תיגזר עליה סגולה לברכה".

הזמרת עצמה לא התייחסה לכך ברשתות החברתיות, אולם סיפרה לאתר כי היא רוצה להתחתן בקרוב. "זה יהיה מבורך. אני אקבל את זה בידיים פתוחות ואעשה את זה. בורא עולם לפני הכל. אם זה יגיע השנה, אז השנה תראי אותי מתחתנת. זה יכול לקרות. זה לא משהו מופרך", אמרה.
עוד היא הוסיפה כי "הגעתי למסקנה לבד שהשבת עושה לי טוב, וחזרתי לשמור שבת. גם אם יציעו לי 15 מיליארד דולר אני לא אעבוד בשבת. זה תנאי. ניהול אורח חיים דתי בא מהבנה שזו האמת בעיניי. יש דרך לחיות את החיים האלה, יש בורא עולם ויש העולם הבא, זו האמונה שלי. העולם הזה מכניס בי נחת. העבודה על המידות הפנימיות, השבת, החגים. אלה דברים שנותנים לי כל כך הרבה שלווה".

לפי סרטונים שהעלתה לרשת ניתן לראות כי הזמרת מתפללת ומאוד מחוברת לדת. "אני מאוד מחוברת לדת, אורח החיים שלי הוא מאוד קרוב להלכה, אני שומרת שבתות, חגים, תעניות, משתדלת להתפלל לפחות תפילה אחת ביום, אורח החיים שלי הוא מאוד אמוני", סיפרה בעבר לעוקביה. בנוסף, היא הוסיפה כי היא נמצאת בתהליך התחזקות, אותו היא משלבת עם עבודתה.

 

תגיות:התחזקותהזמרת אודיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה