חדשות בריאות

מפתיע: האם זריקות הרזיה ימנעו (או לפחות ימגרו) את מחלת הסרטן?

אחרי שהוכח כי זריקות הרזיה מסוג אוזמפיק ואחרות מפחיתות את הסיכון ללקות בהתקפי לב ושבץ מוחי, כעת מוכח כי הן עוזרות גם לחולי סוכרת - ללקות פחות במחלת הסרטן

אא

האם זריקות הרזיה ימנעו (או לפחות ימגרו) את מחלת הסרטן? מחקר חדש שבדק את השפעת זריקת ההרזיה אוזמפיק וזריקות זהות שמטפלות בין היתר בסוכרת, מצא כי הן עשויות למנוע, או לכל הפחות להפחית את הסיכון ללקות במחלת הסרטן. 

הממצא המעניין הזה מצטרף למצצאים המרתקים שכבר הוכחו - שהזריקות הללו מפחיתות את הסיכון להתקף לב ושבץ מוחי. זאת ועוד, היתרונות של הזריקות התגלו כמשפרים את איכות החיים של חולי סוכרת, ומסייעים במניעת סיבוכים חמורים.

ממצאי המחקר פורסמו בכתב עת רפואי יוקרתי בשם JAMA, שם גם מובא כי כי הזריקות עשויות אף לתת תקווה מחודשת לנשים המתמודדות עם בעיות פוריות, היות והחומרים שבהן משפרים את סיכויי הפוריות. 

במסגרת המחקר על הקשר בין הזריקות לסרטן, החוקרים בדקו למעשה חולי סוכרת מסוג 2 שטופלו בזריקות אינסולין. מבין 13 סוגי סרטן שנבדקו, וביניהם סרטן הכליות, הלבלב, הכבד, המעי הגס ועוד, נמצא כי חולים שטופלו בזריקות הרזיה הראו כי הם נוטים פחות לחלות בעשרה מתוך 13 סוגי הסרטן הללו. 

תגיות:הרזיהזריקותסרטןמחלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה