חדשות בארץ

לוחם נפצע קל בניסיון פיגוע באל בירה; הוסר חשד לאירוע בטחוני סמוך לאילת

מחבל, שזוהה כתושב עזה, חוסל לאחר שפצע קל באמצעות סכין לוחם מג"ב. סוכל פיגוע דקירה במערת המכפלה. הוסר חשש מחדירה בגבול הדרומי

כוח מג"ב ביו"ש, ארכיון (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)כוח מג"ב ביו"ש, ארכיון (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

מחבל, שזוהה כתושב עזה בן 19, חוסל היום (שלישי) על ידי חיילי צה"ל לאחר שדקר ופצע קל לוחם מג"ב בכניסה לאל בירה, הסמוכה לרמאללה. לוחם אחר הגיב בירי ומנע מהחבל לפגוע בלוחמים נוספים.

מפקד משמר הגבול ניצב בריק יצחק אמר ללוחם כי "בתגובה מהירה, נחושה וחדה, זיהית את האיום, חתרת למגע וחיסלת את המחבל - פעלת כמו שמצופה מלוחם מג"ב לפעול באירוע מהסוג הזה. מאחל לך החלמה מהירה".

סוכל פיגוע במערת המכפלה

לוחמי מג"ב עצרו תושבת חברון בת 50, בחשד שתכננה לבצע פיגוע דקירה במערת המכפלה. החשודה הגיעה לעמדת הבידוק למקום, שלפה סכין וניסתה לדקור את אנשי כוחות הביטחון. לוחם מג"ב השתלט עליה ועצר אותה.

מדובר בפעם השנייה השבוע שנעצרת חשודה בתכנון פיגוע דקירה במקום, לאחר שביום ראשון נתפסה אשתו של פעיל חמאס שמרצה עונש מאסר בישראל, כשברשותה סכין.

סריקות במרחב אילת עקב חשד לאירוע בטחוני

המשטרה הודיעה בצהריים כי בעקבות חשד לאירוע בטחוני במרחב כביש 12 שבגזרת אילת, כוחות של לוחמי יס"מ ומג"ב, בשיתוף כוחות צה"ל, חסמו את צירי הגישה לעיר אילת. בצה"ל העלו את הכוננות במרחב הגבול המערבי, לאורך כביש 12. באזור עוכבו מספר חשודים וזהותם נבדקה. 

כעבור כשעה עדכנה המשטרה כי הוסר החשש. בהודעה משותפת לדובר צה"ל ודוברות המשטרה נאמר כי צירי הגישה לעיר וממנה פתוחים לתנועה, ואין שינוי בהנחיות פיקוד העורף.

תגיות:אילתסיכול פיגועאל בירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה