חדשות בארץ

חלק מיישובי העוטף הוכרזו כשטח צבאי סגור, מחבלים חוסלו ברצועה

האלוף ירון פינקלמן חתם על צו, שיהיה בתקוף למשך שבועיים, האוסר גישה ליישובים וכבישים בעוטף. חיל האוויר תקף כ-40 מטרות ברצועה

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל פרסם היום (שלישי) צו, החתום בידי אלוף פיקוד הדרום, ירון פינקלמן, האוסר כניסה וגישה לכבישים בעוטף ולשורה של יישובים. בין היתר מדובר על אזור כרם שלום, זיקים, נתיב העשרה, נחל עוז, כיסופים, כפר עזה ועוד. האזור הוכרז כשטח צבאי סגור והכניסה תותר רק לתושבי המקום ולכוחות הביטחון.

צה"ל לא מסר את הסיבה להוצאת הצו, והאם הוא קשור רק ללחימה או שמא להתרעות בדבר האפשרות שמתנגדים להכנסת סיוע הומניטרי לעזה ינסו לפעול באזור.

(צילום: דובר צה"ל)

תקיפת עשרות מטרות ברצועה

דובר צה"ל עדכן כי כוחות ממשיכים בלחימה במרחב רפיח ומרכז הרצועה. כוחות אוגדה 162 חיסלו ברפיח מספר מחבלים, בשיתוף עם כוחות חיל האוויר, איתרו מספר פירים והשמידו תשתיות טרור נוספות שהיוו איום על כוחותינו.

ביממה האחרונה, צוותי הקרב של חטיבת "אלכסנדרוני" (3) פעלו במרכז הרצועה וביצעו פשיטות לעבר יעדי טרור. בנוסף, חיל האוויר תקף ביממה האחרונה כ-40 מטרות טרור באמצעות מטוסי קרב וכלי טיס, בסיוע לכוחות המתמרנים ברצועת עזה. בין המטרות שהותקפו, עמדות צליפה ותצפית, מבנים צבאיים, תשתיות טרור ומבנים ממולכדים.

 

תגיות:עוטף עזהשטח צבאי סגור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה