חדשות בארץ

נתניהו להורי החיילות שנרצחו: "הלקחים יופקו בכל הדרגים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם משפחות התצפיתניות שנרצחו על ידי מחבלי חמאס. הודיע כי וועדת חקירה תקום אחרי המלחמה. הערב יפורסם תיעוד חדש של החיילות החטופות

נתניהו (צילום: DUDU BACHAR/POOL)נתניהו (צילום: DUDU BACHAR/POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שלישי) פגישה בת שלוש שעות עם משפחות התצפיתניות שנרצחו בבסיס נחל עוז ב-7 באוקטובר. הפגישה נערכה בלשכת ראש הממשלה בירושלים.

מלשכתו של נתניהו נמסר כי ראש הממשלה "האזין בקשב רב לסיפורי החיים והגבורה של כל אחת ואחת מהבנות, חש את כאבן של המשפחות, ושמע את בקשותיהם ודרישותיהם לחקירת האירועים ולהנצחת בנותיהם".

בלשכה הוסיפו כי "ראש הממשלה השיב לשאלותיהם ואמר כי הדברים ייבדקו עד תום, והלקחים יופקו בכל הדרגים - לרבות בתחום המודיעיני, המבצעי, הצבאי והמדיני. כמו כן, הבטיח לסייע להורים בהנצחת הבנות ומורשתן".

ההורים שהשתתפו בפגישה ציינו בהצהרה לתקשורת כי ראש הממשלה אמר להם כי "ועדת חקירה תקום לאחר המלחמה".

הערב יפורסם תיעוד חדש של החטופות

משפחות התצפיתניות שנחטפו לרצועת עזה יקיימו הערב הצהרה לתקשורת בה ייחשף תיעוד חדש של התצפיתניות מהימים הראשונים בשבי. לדבריהן, בתמונות שנמצאו בעזה והועברו למשפחות, נראות החטופות מוחזקות בבית בעזה, בבגדים עזתיים שהלבישו אותן. המשפחות קיבלו את התמונות לפני כמה חודשים.

כזכור, בחודש מאי פרסם מטה משפחות החטופים סרטון של חטיפת חמש תצפיתניות שעדיין נמצאות בשבי - כפי שתועד ממצלמות הגוף של מחבלי חמאס. בתיעוד נראות התצפיתניות לירי אלבג, קרינה ארייב, אגם ברגר, דניאלה גלבוע ונעמה לוי, והוא פורסם באישור משפחתן.

בסרטון הראה את היחס האלים והמבזה שעברו הבנות ביום חטיפתן, ומעיד על הפחד העצום שנשקף דרך עיניהן. בבסיס נחל עוז נרצחו 15 תצפיתניות ששירתו בבסיס, 7 נחטפו לעזה בעודן בחיים. אורי מגידיש חולצה על ידי כוחות צה"ל לאחר 23 ימים בשבי, נועה מרציאנו הי"ד נרצחה על ידי מחבלי חמאס בעודה בשבי, וגופתה הוחזרה על ידי צה"ל לקבורה בישראל.

תגיות:תצפיתניותבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה