חם ברשת

החוק שמשגע את ארה"ב: נעצר כי אכל כריך ברכבת

החוקים המוזרים של ארה"ב לא פסחו על סן פרנסיסקו. סטיב פוסטר, אזרח שהגיע לתחנת רכבת, מצא את עצמו אזוק על ידי ארבעה שוטרים בגלל שהוציא כריך מהתיק. הרשת סוערת: "מגוחך"

אא

כבר שמענו על לא מעט חוקים מוזרים בארה"ב: איסור להשליך אשפה בשעות מסוימות, איסור להחזיק גלידה בכיס האחורי, איסור לחצות את גבולות המדינה עם ציפור על הראש ואפילו איסור לתקוע את דגל ארה"ב על סבון – אבל סרטון חדש שמופץ ברשת בימים האחרונים מוביל לשאלה עד כמה רחוק מדינות מסוימות יכולות ללכת.

בסרטון נראה אדם אזוק מובל למעצר אחרי שביצע "עבירה חמורה" בסן פרנסיסקו: הוא שלף כריך מהתיק ואכל. ה"עבריין", סטיב פוסטר, נעצר ברציף רכבת במדינה והיה המום, כשהשוטרים אזקו וחבטו בו כאילו היה אחרון העבריינים. מתברר שבסן פרנסיסקו יש חוק שאוסר על אכילה ברציף, מה שגרר לא פחות מארבעה שוטרים להתנפל על פוסטר ולעצור אותו. פוסטר טען כי הוא שוקל לנקוט בצעדים משפטיים נגד השוטרים.

התקרית המוזרה התרחשה בנובמבר 2019, אבל הופצה משום מה רק השבוע, כדי להזהיר תושבי חוץ. פוסטר הסביר כי משטרת סן פרנסיסקו התנצלה בפניו, כולל השוטר שהתנפל עליו, אך הוא אינו מקבל את ההתנצלות ושוקל אם לתבוע.

"היה יותר פשוט אם הוא היה ניגש אליי ואומר 'היי, אתה לא יכול לאכול פה', כי אני לא ידעתי את זה", אמר. בסרטון נראה השוטר כשהוא תופס את תיקו של פוסטר ומסרב לתת לו ללכת. לפתע, שלושה שוטרים אחרים הוזעקו למקום כדי לעצור אותו, כשברקע נשמעת בת הזוג שואלת מדוע כל כך הרבה שוטרים הגיעו לטפל בעבירה קלה יחסית. היא הוסיפה כי ראתה אנשים שגנבו אופניים של אחרים ברכבת, אך המשטרה לא טיפלה בכך ועסוקה ב"עבירה מסוג אכילת כריך". בנוסף, היא סיפרה כי עוברים ושבים שותים אלכוהול ברציפים ללא מפריע.

ברשת התחוללה סערה בעקבות המקרה. רבים הצדיקו את פוסטר וטענו כי מדובר בתוקפנות של השוטרים, שנעשית ללא הצדקה או אזהרה מוקדמת. "המשטרה צריכה להתבייש", כתב אחד הגולשים לפוסטר. "זה מגוחך. הם מרגישים כל כך חזקים כשהם עוצרים מישהו שאוכל כריך?".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חם ברשתארה"במעצר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה