חדשות בארץ

צה"ל תקף את המשגרים שירו על שדרות

מטוסי קרב השמידו את אתר השיגור שממנו ירו אמש מחבלי החמאס לעבר שדרות. בצפון, החיזבאללה שיגר רקטות לעבר הגליל המערבי ומטוסי קרב תקפו את מרחב השיגורים

לחימה במרכז הרצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה במרכז הרצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל תקף הלילה (בין שלישי לרביעי) מטרת טרור בצפון הרצועה, בהם אתר שיגורים ממנו נורו אמש רקטות לעבר העיר שדרות. שלושת השיגורים נפלו במרחב העיר אך לא גרמו לנפגעים או לנזק. מטוסי קרב של חיל האוויר איתרו את אתר השיגור והשמידו אותו. בנוסף, כלי טיס תקף וחיסל פעיל צליפה של חמאס, לצד מחבל נוסף של הארגון.

כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול במרחב רפיח, חיסלו חוליית מחבלים והשמידו משגר לאחר שזוהו ממנו שיגורים שירו לעבר הכוח, אין נפגעים.

כוחות צוותי הקרב של חטיבה 3 וחטיבה 8, הממשיכים לפעול במרכז הרצועה, חיסלו מספר מחבלים והשמידו מבנים שמשמשים כעמדות תצפית על הכוחות בשטח.

כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במהלך היממה האחרונה כ- 25 מטרות טרור ברחבי רצועת עזה, בין המטרות שהותקפו: מבנים צבאיים, תשתיות טרור, חוליות מחבלים ומבנים ממולכדים.

הותקף המרחב ממנו נורו רקטות לעבר נהריה

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה תשתיות טרור של חיזבאללה במרחבים יארין, עייתא א-שעב ועלמא א-שעב שבדרום לבנון. בנוסף, צה"ל ביצע ירי ארטילרי להסרת איום במרחב מג'דל זון.

כמו כן, בהמשך לאזעקות שהופעלו בגליל המערבי ובנהריה, זוהו כ-15 שיגורים שחצו מלבנון, חלקם יורטו על-ידי לוחמי ההגנה האווירית ושאר השיגורים התפוצצו בשטחים פתוחים. אין נזק ואין נפגעים.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה