חדשות בארץ

האב השכול מרהט לממשלה: "אין לנו ברירה. למוטט את החמאס"

תאופיק אבו לטיף הוא אביו של רס"ל אחמד אבו לטיף, לוחם מילואים שנפל בקרב בעזה, בחודש ינואר. לדבריו, "חמאס הם לא אסלאם והם לא קשורים לאסלאם. לא נרפה עד לניצחון"

אחמד אבו לטיף, נהרג בעזה (צילום: דובר צה"ל)אחמד אבו לטיף, נהרג בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

אביו של לוחם המילואים אחמד אבו לטיף, שנפל ברצועת עזה, קרא היום (רביעי) לממשלה לא לעצור ולא להרפות עד הניצחון בעזה. לדבריו. "חשוב לנו שכל העם יראה ושכל העם ידע שאנחנו עומדים על זה ואנחנו לא מרפים"

רס"ל (במיל') אחמד אבו לטיף מרהט, נפל במהלך חילוץ חיילים מאסון הנ"ט במחנה הפליטים אל-מע'אזי שבמרכז רצועת עזה, בחודש ינואר האחרון. אביו, תאופיק אבו לטיף, חבר פורום הגבורה של המשפחות השכולות לחיילים שנפלו במלחמת חרבות ברזל, קרא לממשלה לא לצאת מהרצועה עד למיטוט החמאס. כמו כן, מדגיש אבו לטיף בדבריו כי הם לא רוצים לחיות תחת איום של רקטות ובלאגן.

"אנחנו רוצים שכל העם ידע שאנחנו לא נעצור ולא נרפה עד הניצחון בעזרת ה'. לא לצאת משם עד שננצח את החמאס, למוטט את חמאס. גם ראש הממשלה היה אצלי בבית ואמרתי לו לא לצאת משם עד שנמוטט את חמאס לגמרי. מה שהם עשו זה ממש זוועה, הרגו, עשו דברים שאסור לדבר עליהם ממש, דברים ממש לא טובים. הם לא אסלאם והם לא קשורים לאסלאם. אסלאם לא עושים דברים כאלה, הם פשוט חיות".

לדברי האב, "לא צריך לצאת משם עד שנמוטט אותם. אנחנו רוצים לחיות בשקט, לא רוצים כל יום שני ושלישי רקטות. רוצים שקט. זה מה שיש לי להגיד לממשלה וזה מה שאמרתי לראש הממשלה גם. אנחנו רוצים שלום, אנחנו שוחרי שלום, לא רוצים מלחמה. אבל אם יש אנשים כאלה שרצים אחרינו ועושים את כל הדברים האלה, אין לנו ברירה אלא למוטט אותם. כמה שייקח זמן - צריך לחסל אותם. אנחנו קוראים לכל הציבור לבוא לפה, לדבר על זה, כל אחד יספר לאחרים - שצריכים לדבר עד הניצחון. לא נרפה, לא נעצור, עד הניצחון בעזרת ה'".

תגיות:אחמד אבו לטיףמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה