חדשות בארץ

נאום קורע לב: הוריו של החטוף עומר נאוטרה ריגשו מיליונים וסיימו בפסוק מתהילים

"אנחנו צריכים את הבן שלנו חזרה": הוריו של החייל החטוף עומר נאוטרה ריגשו מיליונים בנאום קורע לב בוועידה של המפלגה הרפובליקנית במילווקי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רונן ואורנה נאוטרה, הוריו של החייל עומר נאוטרה החטוף בעזה מזה קרוב ל-10 חודשים, נשאו הלילה (חמישי) דברים בפני מיליונים, בוועידה של המפלגה הרפובליקנית במילווקי. הם זכו לקבלת פנים חמה ודבריהם נקטעו כל כמה דקות בקריאות "bring them home".

"הבן שלנו, אזרח אמריקני, נמצא 285 יום במנהרות של עזה", אמרה אורנה. "הוא נולד בניו יורק, חודש אחרי 11 בספטמבר, ו-20 שנה לאחר מכן הוא קורבן של עוד מתקפת טרור מרושעת".

"תשעה חודשים שאני מתעוררת מדי בוקר ומתפללת שגם עומר התעורר", הוסיפה האם ותיארה את בנה כ"אדם חברתי, הוא אוהב ספורט, הוא מנהיג טבעי. הוא ציין את יום הולדתו בשבי החמאס".

האם סיימה את דבריה בפסוק מספר התהילים: "גם כי אלך בגיא צלמות לא אירא רע כי אתה עמדי".

אביו של החטוף, רונן, נשא דברים אף הוא: "יותר מ-1,200 בני אדם נשחטו ב-7 באוקטובר, בהם 45 אזרחים אמריקנים. עומר הוא אחד מ-8 אמריקנים חטופים. איפה הזעם? זו לא הייתה רק מתקפה על ישראל. זו הייתה ונשארה מתקפה על אמריקנים".

"הנשיא טראמפ התקשר אלינו אישית, אנחנו יודעים שהוא עומד עם החטופים, אנחנו צריכים את תמיכתכם כדי לסיים את המשבר ולהביא את החטופים הביתה", אמר האב.

השניים סיימו את דבריהם בפניה ישירה לבנם: "עומר, אנחנו אוהבים אותך ולא נפסיק להילחם בשבילך".

תגיות:חטוףחיילעומר נאוטרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה