חם ברשת

הסופר הבריטי: "בריטניה תהיה בת מזל אם תקבל דור צעיר של לוחמים כמו בישראל"

דאגלס מאריי, עיתונאי ופרשן שמרני, יוצא להגנת ישראל: "תושב תל אביבי אמר לי 'נהגתי לומר שלדור הנוכחי בישראל אין את זה, שהם אוהבים מסיבות ולהיות בטיקטוק, אני חייב להם התנצלות. הם נפלאים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

דאגלס מאריי הוא סופר בריטי, יליד אנגליה, עיתונאי ופרשן פוליטי שמרן נחשב מאוד בעולם. מפרוץ המלחמה הוא לא מסתיר את דעתו - תוקף את הפלסטינים וחמאס ומביע תמיכה נחרצת בישראל. בעבר נבחר מאריי על ידי "מכון מנהטן לחקר מדיניות" לקבל פרס הוקרה על מאבקו הנחוש והאמיץ למען ערכי המערב. את נאומו בחר להקדיש לעם ישראל, עמידתו האיתנה וגיבוריו.

מאריי אוהב את ישראל ומצהיר על כך בגלוי. זאת לא הפעם הראשונה בה ניתן לשמוע כי הוא מתעב את ארגוני הטרור ומצדיק את ישראל בפעולות שלה במלחמה. סרטונים בהם הוא נואם בעד ישראל הפכו בימים האחרונים לויראליים ברשתף וישראלים רבים משתפים אותם.

באחד הסרטונים נשמע מאריי מספר כי פגש בתושב תל אביב, שסיפר לו סיפור שריגש אותו. "בחור מבוגר בתל אביב אומר לי שהוא נלחם ב-1967 ו-1973, הוא אמר 'אני חייב התנצלות לדור הצעיר בישראל. נהגתי לומר שלדור הנוכחי אין את זה, שהם אוהבים מסיבות, להיות באינסטגרם ובטיקטוק'. הוא אמר 'אני חייב להם התנצלות, הם נפלאים'".

בשלב זה הפתיע מאריי את הקהל כשהוסיף: "אולי הסטודנטים, שאנו רואים שמפגינים באוניברסיטאות ההרוסות האלה, אולי הם רק צריכים לקבל מתישהו מנה של מציאות. המדינה הזאת, בריטניה, תהיה ברת מזל אם תקבל דור צעיר (של לוחמים) כמו בישראל. הם מתמודדים עם אתגרים מאז הטבח ורואים שהם נפלאים".

בהמשך, מתח מאריי ביקורת על ערוץ אלג'זירה. "יוצר תוכן של אלג'זירה נתפס מחזיק חטופים יהודים, בביתו בעזה. הוא עינה אותם. מספר עיתונאי אלגז'ירה התבררו במקרה כמחבלים כל השנים האלה. זה לחלוטין בזוי שאנשים עדיין אכפתיים כלפי הפלסטינים. כל האנשים שעובדים באלג'זירה מעורבים לא רק בהרג יהודים, אלא בלגרום למלחמה שגורמת לפלסטינים לסבול. זו צביעות מוחלטת".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:רץ ברשתחרבות ברזלדאגלס מאריי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה