חם ברשת

הזמרת חושפת: "חוששת ממחבלים, שמתי סכין ליד המיטה"

בראיון מספרת הזמרת נינט מה עובר עליה מאז הטבח: "אחרי הטבח איבדתי את זה. זה היה קשוח מאוד. אומרת לעצמי 'הבנאדם הזה, למה הוא מכניס יד לכיס עכשיו?' כל הזמן שואלת אם נעלתי את הבית"

אא

הזמרת נינט טייב מספרת כי עוברים עליה ימים קשים מאז הטבח של חמאס. בראיון לעיתונאי גיא פינס היא סיפרה כי היא חשה מאז חרדות, והן ממשיכות ללוות אותה. "בעיקרון, אחרי הטבח איבדתי את זה. זה היה קשוח מאוד".

נינט סיפרה כי היא "חוששת ממחבלים" וכל תנועה חשודה הופכה לחרדה. "ישר מתחילות מחשבות של מה קורה אם עכשיו נכנס מישהו הביתה", היא אמרה. "אני כל הזמן חושבת על הבנות. אני אשים סכין ליד המיטה, ואם מישהו יבוא מהחלון אז אני יד אחת על לונה, יד אחת על אמיליה. אין, אני מתחילה לאכול סרט. אוקי אבל נעלתי את הבית או לא נעלתי? רגע, אבל החלון סגור? שיגעון. ממש".

בהמשך סיפרה כי היא מצאה את עצמה ב"מצב של כוננות" תמידי. "הרגשתי סכנה בכל מקום. אז את כל הזמן במצב כוננות, את כל הזמן דרוכה. אני הולכת להביא את הבנות מהגן, מהבית ספר, אני מביטה לצדדים, אומרת לעצמי 'הבנאדם הזה, למה הוא מכניס יד לכיס עכשיו?'. זה כזה. 'טרפת'".

כזכור, שבועיים אחרי הטבח עלה שמה של טייב לכותרות בשל העובדה שהפיצה ברשתות שמישהו מצלם את הבתים באזור מגוריה בתל אביב. "עקבתי אחריו עם העיניים, הוא הולך ומצלם בניין בניין", הסבירה את ההחלטה לשתף אז את מה שראתה. בסופו של דבר, התברר כי מדובר בחייל בודד שעלה לארץ, שהסביר כי הוא צלם חובב. "אני חושבת שאין בן אדם במדינה שלא עבר את הדבר הזה, אין מישהו שלא אכל את הסרט הזה. משהו השתנה במוח מאז הטבח".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מחבליםנינט טייב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה