תוכן שיווקי

"פורחים בעוצמה": אירוע מרגש ברשת החינוך המיוחד

אלפי עובדות רשת פרח לחינוך מיוחד השתתפו ביום גיבוש ארצי "פורחים בעוצמה" ואירוע הוקרה ענק שהתקיים בבנייני האומה

הרב משה שטיין | צילום: יח"צהרב משה שטיין | צילום: יח"צ
אא

לשעות של קורת רוח והנאה זכו השבוע אלפי העובדות של רשת פרח ואורחות חינוך שהשתתפו בערב הוקרה ענק שהתקיים בבנייני האומה בירושלים, במסגרת יום גיבוש ארצי "פורחים בעוצמה" שקיימה הנהלת הרשת. הערב נועד להצדיע ולהוקיר לאלפי העובדות אשר עושות במהלך השנה עבודת קודש בקידום וטיפוח התלמידים במאות המוסדות. 

הרב משה שטיין מנכ"ל ומייסד רשת פרח, פתח את האירוע ואמר: "אנחנו מסכמים שנה מלאת אתגרים אך מלאת הצלחות. רשת פרח עומדת בפני התרחבות גדולה, וההצלחה הזו רשומה על שם כל אחד ואחת מכם. אתם שעושים מלאכת קודש במשך כל השנה ומהווים דוגמה ללכידות החברתית בישראל, מכל החוגים ומכל האזורים. זהו עם ישראל בתפארתו ואני גאה לעמוד מולכם היום!"

האירוע כלל ארוחה מושקעת, מופעים אומנותיים עוצרי נשימה לצד תוכן ערכי ומרגש, מושבי חינוך מקצועיים והרצאות מרתקות. יום הגיבוש אורגן בהפקה מושקעת עם מסכי ענק שהעבירו את המתרחש לכל אלפי המשתתפות, ועיצובים יוצאי דופן שליוו את הפעילות הרבה.
 

יח"ציח"צ
פורחים בעוצמה | צילום: יח"צ

במהלך הערב ציינו לשבח הדוברים וההנהלה את העשייה המבורכת של הצוותים והעובדות המסורות למרות האתגרים של השנה האחרונה, תוך התאמה לתנאים המיוחדים, כמו פעילויות חסד, ביקור חולים, קליטת ילדים עם צרכים מיוחדים שפונו מבתיהם ועוד.

בנוסף, התקיים משחק אינטראקטיבי מרתק במסגרתו הצוותים השונים מכל הארץ שהשתתפו בו, זכו בפרסים שווים במיוחד.

בסיום האירוע קיבלו כלל העובדות שי מכובד מהנהלת הרשת, כשהן שבות לביתן עם תחושה של הכרת הטוב מצד ההנהלה למאמציהן הרבים ועם כוחות חדשים להמשך. 

האירוע נערך במקביל למהלך רחב לגיוס עובדים שנועד לתת מענה לגידול המבורך והתרחבות הרשת ברחבי הארץ.

בהנהלת פרח מציינים כי "רשת פרח ידועה כרשת מובילה במקצועיותה בתחום החינוך המיוחד וזה מוביל ברוך ה' למאות פניות של עובדות שמעוניינות להצטרף לארגון. אין ספק שאירוע בסדר גודל כזה מוסיף עוד התעניינות גדולה סביב רשת פרח ומהאירוע קיבלנו עוד עשרות רבות של פניות".

רשת פרח לחינוך מיוחד פעילה בפריסה ארצית עם מעונות שיקום, גני תקשורת, גני שפה, גני מש"ה, בתי ספר לילדים עם צרכים מיוחדים, כיתות תקשורת, כיתות שילוב, הוסטלים, כפר קהילתי לבוגרים עם מוגבלויות ועוד.

רוצה גם את משרה משמעותית ב'פרח'? לחצי כאן>>>

תגיות:פרחהרב משה שטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה