תוכן שיווקי

הורי התלמידים מגני פרח שומרון וראש העין השתתפו באירוע מרגש לסיכומה של שנה

ערב מרגש לסיכומה של שנה מלאה בפעילות, תוכן והתקדמות, נערך על ידי גני פרח – שומרון וראש העין, בהשתתפות צוותי ההוראה והורי התלמידים מעשרות גני ומעונות התקשורת והשיקום בכל רחבי השומרון ובראש העין, שעל ידי רשת פרח

ערב הורים פרח | צילום: יח"צערב הורים פרח | צילום: יח"צ
אא

הערב נפתח בהתכנסות ההורים ובארוחת ערב חלבית עשירה. לאחר מכן נשאו דברי פתיחה המנהלות הדס הרטמן מהשומרון ושירה אטיאס מראש העין. המנהלות הציגו את סיכום הפעילות שהתבצעה השנה, תוך שימת לב לכל פרט וצורך של התלמידים, כאשר כל אחד מהם מקבל את היחס והטיפול הטוב ביותר כמו בן יחיד.

שיאו של הערב היה בהצגה "אוטיסט זה לא קללה" אותה הציגה משפחת נבון. המופע הייחודי, מציג באופן בלתי אמצעי את התהליך שעוברת המשפחה עם ילדם החמישי, מהלידה ועד האבחנה. הקשיים שהיו בדרך, הפניות הרופאים מבדיקה לבדיקה, ההתנהלות מול גורמי הרווחה ובעצם ה"מלחמה" שמנהלת המשפחה עד שלב האבחון. כמו כן, מוצגת התמודדות המשפחה עם ילד בעל צרכים מיוחדים והרגע הקשה בו אחד החברים של האחות כתב לאחד החברים שהוא ״אוטיסט״.

"חלמנו אותך ילד שלי, יפה ומושלם, רצינו שתגשים את החלומות שלך ושלנו. היום אני יודעת, שאתה שלם בדיוק כמו שאתה וכדי שנהיה אנחנו יותר מכפי שהיינו, בחרת בנו!", אומרת האמא בסיכומה של הצגה המרגשת. בסיום הערב קיבלה כל משפחה שי יוקרתי, בהערכה רבה על ההתמודדות לאורך כל הדרך.

ההורים התרגשו מאוד מהערב המושקע, והודו לצוות ולמנהלות על המסירות הרבה לאורך השנה, ועל המחשבה שמושקעת גם בסיומה של שנה על ההורים, ועל השיתוף המבורך בכל העשיה וההתקדמות.

רשת פרח, המפעילה מאות גנים ומעונות בכל רחבי הארץ, מפעילה ברחבי השומרון שני גני שיקום, מעון שיקומי בן ארבע כיתות, חמישה גני תקשורת עם צוות מסור ואיכותי, העובר השתלמויות לאורך השנה, ובשנה הקרובה פתיחה של מתחם מעון שיקומי וגנים בעיר אריאל. בראש העין מפעילה הרשת שלוש כיתות תקשורת וכיתת שיקום.

כמו כן מפעילה הרשת מרכז יום לבוגרים ביקיר, הנותן מענה לבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ואוטיזם המתגוררים בביתם, ומקבלים מסגרת לשעות היום. המרכז מאפשר לבוגרים עם מוגבלויות ליהנות ממסגרת קרובה לבית ומתנהל בצביון דתי. במרכז מתנהל סדר יום קבוצתי רווי פעילות פנאי והעשרה, לצד שירותים מקצועיים פרא-רפואיים וטיפוליים כגון: פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, עבודה סוציאלית וכדומה. כמו כן, בימים אלו החלה בניית בריכה שיקומית בברוכים, שתעניק מענה מקצועי לכל האזור.

רוצה גם את משרה משמעותית ב'פרח'? לחצי כאן>>>

תגיות:פרחמעונות שיקומיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה