חדשות בארץ

נתניהו ברפיח: "רק הלחץ הצבאי עוזר לנו לקדם את עסקת החטופים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם מפקדים וחיילים בפאתי רפיח. בשבוע הבא הוא ימריא לארה"ב והדגיש: "אני יוצא לנאום בפני שני בתי הקונגרס. אני הולך להציג את צדקתה של ישראל"

נתניהו ברפיח (צילום: אבי אוחיון /לע"מ)נתניהו ברפיח (צילום: אבי אוחיון /לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (חמישי) ברפיח. הוא קיבל סקירה מראש אט"ל האלוף מישל ינקו, אודות פעילות מערכי הלוגיסטיקה, האחזקה והרפואה הפועלים לתמוך את הכוחות הלוחמים המתמרנים. בנוסף, קיבל סקירה מבצעית מקיפה ממפקד אוגדת 162, תא"ל איציק כהן, על פעילות האוגדה ברחבי רפיח, הן בתת-קרקע והן מעל הקרקע.

לאחר מכן, ראש הממשלה נתניהו עלה לנקודת תצפית על ציר פלדלפי, בה קיבל סקירה על מרחב הלחימה. כמו כן, קיים ראש הממשלה שיח עם לוחמי גבעתי ואנשי מערך הסיוע הקרבי מנהלתי. הוא שמע מהם על הפעילות בגזרה וענה לשאלותיהם.

נתניהו: "התחזקתי פה מההישגים הכבירים שלהם, התחזקתי בהבנה שהפעולה העצומה שלהם מעל הקרקע ומתחת לקרקע חיונית לביטחון ישראל, והתחזקתי בהבנה שההחזקה שלנו בציר פילדלפי ובמעבר רפיח היא חיונית להמשך".

"במקביל, הלחץ הצבאי שמפעילים כאן ממש, בגרון של החמאס, עוזר לנו יחד עם העמידה האיתנה על דרישותינו הצודקות, עוזר לנו לקדם את עסקת החטופים, לרבות הדרישה שלנו לשחרר מספר מקסימלי של חטופים וחטופות כבר בשלב הראשון של המתווה. הלחץ הכפול הזה לא מעכב את העסקה – הוא מקדם אותה"

ראש הממשלה ימריא בתחילת השבוע הבא לארה"ב, וצפוי לנאום בפני חברי שני בתי הקונגרס. תיתכן גם פגישה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. על כך אמר נתניהו: "אני הולך להציג את צדקתה של ישראל".

תגיות:בנימין נתניהורפיח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה