חדשות בארץ

דיווח לבנוני: חוסל מפקד חטיבה בחיזבאללה

התקשורת הערבית דיווחה כי מספר אנשי חיזבאללה חוסלו בתקיפה המיוחסת לישראל. בהם איאד אבו חסנה, מפקד חטיבת המרכז וחביב מאתוק, מפקד בכוח רדואן. בעזה: מפקדת החטיבה פעלה מתוך מבנה של אונר"א

תקיפה בלבנון, ארכיון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)תקיפה בלבנון, ארכיון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

התקשורת הלבנונית דיווחה הערב (חמישי) כי צה"ל ביצע שתי תקיפות במקביל של יעדים בדרום לבנון, וכתוצאה מכך חוסלו לפחות חמישה אנשי חוזיבאללה. בין ההרוגים חביב מאתוק, מפקד בכיר בכוח רדואן של חיזבאללה.

על פי הלבנונים, מחוסל נוסף הוא איאד עבד אלרחים אבו חסנה, מפקד החטיבה המרכזית של חזיבאללה וחבר הנהגת הארגון. לפי הדיווחים בלבנון ידוע על עוד כ-18 נפגעים בשתי התקיפות.

דובר צה"ל מסר כי "צה"ל חיסל את המחבל עלי ג'עפר מאתוק, מפקד יחידה בתחום המבצעים בכוח רדואן של חיזבאללה ומפקד נוסף בתחום ששהה לצידו. התקיפה בוצעה על ידי מטוסי קרב שתקפו הערב מפקדה של כוח רדואן, בה שהו מחבלים במרחב ג׳מיג׳מה, לצד מפקדה נוספת של הארגון במרחב מג׳דל סלם. המחבלים קידמו מספר פיגועים לעבר שטח ישראל. בנוסף, מספר מחבלים נוספים מכוח רדואן שפעלו במבנים חוסלו בתקיפה".

גדודי אלנאצר סלאח אלדין, המשתייכים לחיזבאללה פרסמו הודעה בתקשרות הערבית: אנו אבלים את מפקד החטיבה המרכזית וחבר המועצה הצבאית, איאד עבד אלרחים אבו חסנה, שנהרג בפשיטה של ​​כיבוש לפני שעה קלה" חיזבאללה פרסם הודעה נוספת המאשימה את ישראל ומבטיחה תגובה "כואבת" על החיסול.

ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה, האשם סאפי אלדין, הגיב על החיסול ואיים: "לבנון תעסוק במלחמה מול האויב הישראלי ללא כל גבולות‌‌".

מטה חטיבת עזה פעל מתוך מבנה של אונר"א

דובר צה"ל עדכן הערב כי צה"ל תקף באמצעות מטוס קרב, ובהכוונת מידע מודיעיני של אמ"ן, שב"כ ופיקוד הדרום, מספר מחבלים ששהו בתשתית טרור בשימוש חמאס במרחב זייתון. התשתית שימשה כמתחם של אונר"א, וכמפקדה של חטיבת חמאס בעיר עזה.

תגיות:אונר"אתקיפה בעזהחיסול בלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה