חדשות בארץ

קצין מודיעין של חמאס, ממתכנני הטבח בעוטף, חוסל בעזה

המחבל עאדל חמדיה שימש כקצין המודיעין הצבאי של חטיבת העיר עזה בארגון הטרור. 30 מחבלים חוסלו בתקיפות צה"ל ברצועה. 2 חיילים נפצעו בצפון

לחימה בעזה (צילום: דובר צה"ל)לחימה בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל ושב"כ חיסלו את קצין המודיעין הצבאי של חטיבת העיר עזה בחמאס. כך הותר הערב (מוצאי שבת) לפרסום על ידי דובר צה"ל.

החיסול בוצע בחמישי בערב, במסגרת תקיפה משותפת של צה"ל ושב"כ, על ידי מטוס קרב שתקף מחבלים ששהו במתחם אונר"א במרחב זיתון. המבנה שימש כמפקדה של חטיבת העיר עזה של חמאס.

המחבל עאדל חמדיה, קצין המודיעין הצבאי של חטיבת העיר עזה פועל בתפקידו משנת 2019. במסגרת תפקידו היה אחראי על הפעלת האיסוף ובניית תמונת המודיעין החטיבתית לקראת הטבח הרצחני בשבעה באוקטובר. במהלך המלחמה שימש כאחראי על הכוונת פעילויות התקפיות לעבר כוחותינו, וגיבוש תמונת המודיעין אודות הכוחות המתמרנים.

בנוסף, במסגרת תפקידו היה אחראי חמדיה על איסוף המודיעין והערכות המצב לבכירי חטיבת עזה ולבכירי הזרוע הצבאית של חמאס. מחלקתו הייתה אחראית על קידום מתווים אופרטיביים כנגד כוחותינו המתמרנים ואל מול יישובי הדרום.

ללא קשר לחיסול הממוקד, צה"ל תקף ביממה האחרונה ברחבי הרצועה. לפחות 30 מחבלים חוסלו. התקיפות בוצעו במחנות הפליטים נוסייראת ואל-בורייג', ברפיח, בסג'עייה ובעיר עזה. במקביל, תושבים ברפיח דיווחו כי טנקים של צה"ל התקדמו לעומק העיר והשתלטו על גבעה בחלקה המערבי, תוך לחימה עזה במחבלי חמאס.

מטחים כבדים מדרום לבנון לעבר הגליל

במהלך סוף השבוע מחבלי חיזבאללה שיגרו למעלה ממאה רקטות לעבר יישובים ומוצבי צה"ל בגליל ובגולן. כתוצאה מהנפילות, שני חיילי צה"ל נפצעו באורח בינוני וקל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו. בתגובה, צה"ל ביצע לאורך היממה האחרונה מספר תקיפות בדרום לבנון.

 

תגיות:חיסול ממוקדעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה