סלבס בהתחזקות

יובל דיין: "הרצון להתעדכן בחדשות משאיר אותי ריקה ומיואשת"

הזמרת הסבירה לעוקביה על הדילמה שבין לקבל עדכונים על המצב לבין לא לדעת: "זה לא שאם אדע הבעיות ייעלמו. רוצה להרים עיניים לשמיים ולהצליח לראות סדקים של אור באפילה, למשוך תקווה"

אא

הזמרת יובל דיין נמצאת בתהליך של חזרה בתשובה. היא מודעת מאוד למה שקורה במלחמה ומרבה להגיב על כך, אבל לעיתים החדשות הקשות לא עושות לה טוב והיא מנסה להימנע ממסכים. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם, סיפרה דיין על הרצון הנואש להשיג מידע, מול הקושי שלה להיחשף לתכנים כמו רצח.

"גם אני כמו כולם אוספת פיסות מידע שהרשת מפזרת לי לאורך הפיד על אירוע מזעזע, על המריבות בכנסת ועל המצב הקשוח בכללי", כתבה לעוקביה. "אני מרגישה שאוספת לתוכי אנרגיות שקשה לי לשאת ובו זמנית קשה לי לברוח מהן, כי אסור לנו להתעלם ועוד יותר - אסור לנו להתרגל ולהתקהות לזה".

בהמשך הבהירה דיין כי חשוב לה לדעת מה קורה בגלל שארץ ישראל חשובה לה, אך "לפעמים מרגישה שהגלילה האינסופית והרצון לדעת משאירים אותי ריקה, וזה לא שככל שאתעדכן הבעיות נעלמות".

"אני רוצה להרים עיניים לשמיים ולהצליח לראות סדקים של אור באפילה, למשוך תקווה חמה אל תוך הלב ומאמינה שיום אחד עוד יהיה טוב", סיכמה.

תגיות:יובל דייןחזרה בתשובהסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה