חם ברשת

"תומכים בחמאס כשאתם באוויר": הדיילים מחו, חברת התעופה לא נכנעה

דיילי חברת תעופה החליטו לענוד סיכות של דגל פלסטין בזמן הטיסה, כדי להביע הזדמנות עם הצד השני במלחמה. חברת התעופה לא אהבה את המהלך

אא

תופעה מסוכנת: בשבועות האחרונים דורשים דיילי דלתא האמריקאית לענוד סיכות של דגל פלסטין במהלך הטיסות. הדיילים ננזפו והחברה אסרה לענוד סיכות שלא מזוהות עם ארה"ב במהלך הטיסה. למרות זאת, הדיילים הבטיחו "לנקום" והבהירו כי הם יוצאים במחאה על ההחלטה.

הסיפור הזה החל כאשר פורסמה ברשתות החברתיות תמונה של שני דיילים, במהלך טיסות פנים בתוך המדינה, כשהם עונדים סיכה התומכת בפלסטינים. "דמיינו לעצמכם איך זה להיכנס לטיסת דלתא ולראות עובדים עם תגים שתומכים בחמאס בזמן שאתה באוויר", נכתב מתחת לסרטון. בתגובה, חברת התעופה הגיבה לפוסט כאשר כתבה בחשבון ה-X שלה כי: "אנחנו מבינים אותך לגמרי, גם אנחנו היינו חוששים אם היינו רואים את זה על הטיסה שלנו. העובדים שלנו הם הפנים שלנו ואנחנו לא מתייחסים לאירוע בקלות ראש כשהמדיניות אינה מתבצעת".

הציוץ של חברת התעופה הוביל ללא מעט תגובות ברשת. פרו-פלסטינים טענו כי לא מדובר בהזדהות עם טרור אלא ברצון לגיטימי לענוד סיכה עם דגל מייצג. מנגד, היה מי שקרא להחרים את חברת התעופה.

הסיפור לא נגמר כאן. חברת התעופה מחקה את ציוץ התגובה שלה ופיטרה את מי שכתב אותו. "הציוץ נוגד את הערכים שלנו", הבהירו, ולאחר בדיקה התברר כי העובדים כלל לא פוטרו, אלא ננזפו.

אז מה קרה בימים האחרונים? דיילי החברה טענו כי ההחלטה הזאת מסוכנת, ופתחו עצומה נגד החברה בטענה שהאיסור "יוצר תקדים מסוכן, שהוא גם לא אנושי וגם מזיק למוניטין של דלתא. למעשה, הדרישה הזו יוצרת הבחנה בין מי שהוא אמריקאי יותר או פחות".

הדיילים דורשים מדלתא לחזור בה ופרסמו הודעה נגד החברה, שמצדה טרם הגיבה על טענות הדיילים. אגב, דלתא היא ממש לא חברת התעופה הראשונה שמטפלת בסוגיה מאז החלה המלחמה. חברת ג'ט בלו אסרה בעבר על הדיילים לענוד סיכות עם דגל פלסטין, זאת לאחר שנוסע יהודי התלונן על כך.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:פלסטיןדגל פלסטיןסיכת תפירהאנטישמיותדלתא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה